נשיא בנפיקה: "דויד לואיז יחתום בארסנל לשנתיים נוספות"

דויד לואיז
דויד לואיז | TOLGA AKMEN / Contributor

לואיז פיליפה ויירה חשף כי האפשרות שהברזילאי ישוב עלתה על הפרק, אבל גם טען מדוע סגירת המעגל עשויה להתרחש רק ב-2022: "הוא צריך לנצל את הזמן הזה כדי להרוויח כסף"

(גודל טקסט)

בסך הכל יומיים אחרי שדויד לואיז רמז על רצונו לשוב לבנפיקה, הקבוצה במדיה החל את הפרק האירופי ב-2007, נראה שהבלם למרות הכל יישאר בפרמיירליג. לפי הדיווחים בממלכה בימים האחרונים, הברזילאי בן ה-33 לא צפוי היה להמשיך בשורות ארסנל, אליה הגיע רק באוגוסט האחרון בעסקה של הרגע האחרון מצ'לסי, אבל כעת נראה שהקערה התהפכה על פיה.

ארסנל לא התכוונה לממש את האופציה על הארכת חוזהו של לואיז בעונה נוספת בשל העובדה שהוא משתכר בין שבעה לשמונה מיליון יורו בעונה, אך לפי נשיא בנפיקה, לואיז פיליפה ויירה, הבלם צפוי כעת לחתום לשנתיים נוספות ורק לאחר מכן תעלה על הפרק האפשרות שהוא ישוב לליסבון. ניתן להעריך כי מדובר בקיצוץ שהסכים אליו הבלם בתמורה להישארות לתקופה ארוכה יותר.

ויירה למעשה שפך אור על הסיטואציה בריאיון לערוץ הטלוויזיה של בנפיקה: "אתמול שוחחתי עם דויד לואיז, יש לנו מערכת יחסים כמו של אב ובן. הוא היה במכונית שלו יחד עם סוכנו ואני מבין שהוא יאריך את החוזה שלו בשנתיים. דויד אוהב את בנפיקה, אבל הוא בן 33 והוא עוד צריך לנצל את הזמן הזה כדי להרוויח כסף. אנחנו בבנפיקה לא יכולים לשלם לו סכומים כאלה, אם הוא מרוויח באנגליה 7-8 מיליון יורו בשנה אז שיישאר שם".

עוד הסביר ויירה: "אם דויד לואיז יגיד לי שהוא רוצה לחזור בגיל 35, בהנחה שהוא כשיר ומציג יכולת טובה, אז מאוד נשמח להחזיר אותו. אבל כרגע אנחנו יכולים לשלם לו אולי מיליון יורו וכאבא אני מסרב לכך ואומר לו 'דויד, אל תהיה משוגע, אתה לא חוזר בינתיים. תרוויח כסף!'. אם הוא יתקשר אליי וירצה לחזור, אגיש לו הצעה ואם הוא יסכים אז הוא בהחלט רצוי ויכול לחזור".


לואיז. לא עוזב את לונדון כל כך מהר, כנראה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי