במחיר מבצע: צ'לסי עשויה לרכוש את אובמיאנג מארסנל

פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

תנאי החוזה שדורש הגבוני לא תואמים את הציפיות של התותחנים, שבינתיים הורידו עוד יותר את תג המחיר של החלוץ בניסיון למכור אותו ולא לאבד אותו בחינם בקיץ 2021. היריבה המושבעת מתעניינת

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

פייר אמריק אובמיאנג נכנס לשנתו האחרונה בחוזה עם ארסנל והמאמצים הכבירים של המועדון להגיע איתו להבנות על הארכה, לא צפויים להבשיל לכדי הסכם. מזה מספר שבועות שבצרפת ובאנגליה מתפרסמים דיווחים על כך שהחלוץ הגבוני מעדיף לעזוב, אבל הבוקר (רביעי) בעיתון "הסאן" נטען כי הצעה בגובה 20 מיליון ליש"ט תאפשר לו לעזוב – 10 מיליון ליש"ט פחות מהסכום אותו ביקש המועדון לפני כחודש.

לפי הדיווח ולמרות הורדות תג המחיר, ארסנל לא נלחצת מהסיטואציה ולא תמהר למכור את החלוץ שלה בכל מחיר רק כדי לא לאבד אותו בחינם בשנה הבאה. התותחנים אמנם ביקשו עבור אובמיאנג כ-50 מיליון יורו בינואר האחרון, אז לפי הפרסומים ברצלונה גיששה, אולם העובדה שהוא יוכל לעזוב ללא תמורה בקיץ 2021 הובילה לחיתוך תג המחיר שלו ביותר מחצי. ראול סאנייהי, המנהל הטכני של המועדון, טען שמקרים כמו של ארון ראמזי, דני וולבק וג'ק ווילשיר שעזבו עם סיום חוזיהם לא יחזרו על עצמם, אבל כעת גם הגבוני מציב את ארסנל במלכוד.

במקביל, בעיתון "טלגרף" פורסם שאחת הקבוצות שמעוניינות לצרף את אובמיאנג ויסכימו לשלם עבורו את המחיר המבוקש היא צ'לסי, היריבה העירונית והמושבעת. הבלוז אמנם מבינים שהם צפויים לקשיים משמעותיים בשל היריבות, אך הקשיים הכלכליים שחווים מועדוני הכדורגל בעולם, כמו גם עסקאות אחרונות שנעשו בין המועדונים בשנים האחרונות כמו העברות אוליבייה ז'ירו ודויד לואיז, עשויות לסייע.


אובמיאנג. המחיר צונח (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

אובמיאנג יחגוג החודש את יום הולדתו ה-31 ולצד מגפת הקורונה שפגעה אנושות בכלכלה העולמית, ועל כן המועדון והחלוץ עצמו מבינים שערכו נפגע למרות שמאז הגיע בינואר 2018 תמורת כ-60 מיליון יורו הוא כבש 61 שערים ב-97 הופעות. שכרו של אובמיאנג מוערך בכ-180 אלף ליש"ט בשבוע, מעל 10 מיליון ליש"ט בעונה, אך בסביבתו מעריכים שהוא יוכל לקבל חוזה בתנאים דומים אם יעזוב ללא תמורה. מנגד, ארסנל מבינה שהיא לא תמצא מחליף ברמתו אם לא תוכל למכור אותו ותעדיף להשאירו לשנה נוספת גם אם בסופה הוא יעזוב בחינם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי