מועדי המשחקים נחשפו: ליברפול נגד מנצ'סטר סיטי ב-2.7

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Laurence Griffiths/Getty Images

לא ידוע אם באצטדיון איתחאד או במגרש נייטרלי, אבל משחק העונה באנגליה ייערך בתחילת החודש הבא. וגם: המייטירדס יתארחו בדרבי ב-21.6 אולי יחגגו על היריבה העירונית אליפות

(גודל טקסט)

אמנם הודעה רשמית מטעם הפרמיירליג עדיין לא יצאה, אבל הערב (חמישי) חשפו כלי התקשורת באנגליה את לוח המשחקים לשבועיים הראשונים של חזרת הליגה. כידוע, הליגה האנגלית תתחדש ב-17.6, בעוד 13 ימים, עם צמד משחקי השלמה בין מנצ'סטר סיטי לארסנל ובין אסטון וילה לשפילד יונייטד ולאחר מכן ייערך המחזור ה-30 והליגה תימשך מהיכן שנפסקה.

הבשורה הגדולה היא שמשחק העונה באנגליה, או לפחות מה שאמור היה להיות משחק העונה לולא ליברפול הייתה בורחת לפער של 25 נקודות בצמרת, ייערך ביום חמישי ה-2.7, אז אמורה מנצ'סטר סיטי לארח את האלופה שבדרך. עדיין לא ברור אם המשחק ייערך באצטדיון הביתי של האלופה הנוכחית או שמא במגרש נייטרלי בשלל חששות הרשויות מהתקהלות מחוץ למגרש בשל רגישות המשחק.

אגב, אם מנצ'סטר סיטי תפסיד לארסנל במשחק בעוד פחות משבועיים, ליברפול תוכל לזכות רשמית באליפות במשחק הראשון שלה מאז "פגרת הקורונה", והוא יהיה הדרבי נגד אברטון שייערך ב-21.6, יום ראשון בשעה 21:00 שעון ישראל בגודיסון פארק של הכחולים או במגרש נייטרלי. הזדמנות נוספת למייטירדס תהיה שלושה ימים לאחר מכן, ביום רביעי (24.6) בשעה 22:15 אם היא תנצח באנפילד, או במגרש נייטרלי, את קריסטל פאלאס.


אליפות בדרבי? אוריגי (Clive Brunskill/Getty Images)

עוד משחקים שכדאי לרשום ביומנים: המשחק בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-30 ייערך כבר ביום שישי (19.6) בשעה 22:00 ושעתיים קודם לכן תארח נוריץ' את סאות'המפטון. מנצ'סטר יונייטד של אולה גונאר סולשיאר, המדורגת חמישית שעוד נלחמת על כרטיס לליגת האלופות, תארח חמישה ימים לאחר מכן את שפילד יונייטד בשעה 20:00. באותו מחזור, יום אחר כך (חמישי, 25.6 בשעה 22:15) ייערך מפגש מסקרן נוסף בין צ'לסי הרביעית למנצ'סטר סיטי שבמקום השני.

בתוך כך, כצפוי, אישרו היום קבוצות הפרמיירליג את שינוי התקנון לפיו יתאפשרו חמישה חילופים בכל משחק בשלוש פעימות שונות – כפי שכבר מתרחש בליגות שונות ובהן הבונדסליגה בגרמניה וגם בליגת העל שלנו.


פוגבה. צפוי לשוב להרכב ולנסות לסייע לשדים האדומים (Dan Istitene/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי