"רכב מהמועדון? לא תקבל אפילו אופניים": גיגס חשף את זעמו של פרגוסון

| Phil Cole/Getty Images

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד סיפק סיפור ענק מתחילת הקריירה על המאמן האגדי: "הפנים שלו הפכו אדומות, הוא העיף אותי מהמשרד ורצה לזרוק אותי מהחלון"

(גודל טקסט)

ראיין גיגס הוא אגדה במנצ'סטר יונייטד. קשר העבר שיחק לאורך כל הקריירה אך ורק במדי השדים האדומים (1990-2014), הפך לשיאן ההופעות של המועדון כששיחק בלא פחות מ-963 משחקים וכבש 168 שערים. 

מאמן נבחרת ווילס חשף היום (שני) בפודקאסט של מנצ'סטר יונייטד סיפור גדול מתחילת הקריירה שלו, בו סיפר על זעמו של המאמן האגדי אלכס פרגוסון, אשר אימן את הקבוצה משנת 1986 ועד לסיום עונת 2012/2013, אז הביא לשדים האדומים את האליפות האחרונה שלהם וה-13 בתקופתו במועדון.

"הייתי צעיר, זה היה אחרי ששיחקתי רק 20-25 משחקים בקבוצה", סיפר גיגס והמשיך: "דיברתי עם הקפטן, בריאן רובסון, ואמרתי לו שלכולם יש מכונית שהם קיבלו מהמועדון ואני כבר שיחקתי 25 משחקים ועדיין לא קיבלתי. הוא אמר לי שהוא חושב שאני צריך ללכת לדבר עם המאמן על הנושא. הוא לא היה אחד שמתבדח יותר מדי אז סמכתי עליו".


פרגוסון עם גיגס (ANDREW YATES/AFP via Getty Images)

"דפקתי בדלת של פרגוסון ושאלתי אותו מה לגבי מכונית אחרי שהתבססתי במועדון. באמצע המשפט כבר ראיתי את הפנים שלו משתנות, הם הפכו אדומות. הוא אמר לי 'מכונית של המועדון? אתה לא תקבל אפילו אופניים מהמועדון. צא עכשיו מהמשרד לפני שאזרוק אותך!'. הדבר הראשון שעולה לי כשאני נזכר בסיפור הזה זה הפרצוף האדום שלו מסתכל עליי ורוצה לזרוק אותי מהחלון", חשף קשר העבר.

למרות הסיפור המשעשע, ההיסטוריה ידועה לכולם ולאחר מכן גיגס המשיך לקריירה מדהימה במדי יונייטד ואף שימש במשך שנתיים כעוזר מאמן של לואי ואן חאל, לפני שקיבל את משרת האימון הראשונה שלו בנבחרת ווילס בינואר 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי