מוכנה לליגה: 0:6 לליברפול על בלקבורן במשחק אימון

סאדיו מאנה, טאקומי מינאמינו
סאדיו מאנה, טאקומי מינאמינו | האתר הרשמי של ליברפול

עשרה ימים לפני ההתמודדות מול אברטון, חניכיו של יורגן קלופ לא התקשו במשחק ההכנה מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. מאנה, מינאמינו, קייטה, מאטיפ, הובר וקלארקסון כבשו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול נמצאת בדרכה לאליפות מרגשת במיוחד אחרי לא פחות מ-30 שנות בצורת. הקבוצה של יורגן קלופ תחזור לשחק במסגרת רשמית בעוד עשרה ימים, כשתפגוש ביום ראשון הבא לדרבי חם את אברטון. אם תנצח את שני משחקי הליגה הקרובים שלה, מול הטופיז ומול קריסטל פאלאס – תבטיח רשמית את התואר.

בינתיים, האדומים ממשיכים להתכונן למסגרת הרשמית וגברו היום (חמישי) בקלילות 0:6 על בלקבורן מהצ'מפיונשיפ במשחק הכנה שנערך בדלתיים סגורות. כבר אחרי עשר דקות סאדיו מאנה העלה את הקבוצה ליתרון עם שער שהגיע מריבאונד לאחר בעיטה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין. בדקה ה-23 טאקומי מינאמינו בישל לנאבי קייטה ובדקה ה-44 היפני כבש בעצמו את 0:3 אחרי בישול של מאנה.

במחצית בוצעו מספר שינויים ונכנסו לא מעט שחקנים צעירים. בדקה ה-67 ג'ואל מאטיפ כבש את הרביעי אחרי בישול של רוברטו פירמינו, ודקה בלבד לאחר מכן קייאנה הובר קבע 0:5 עם בעיטה ברגלו השמאלית לרשת העליונה. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-88 בסיום מהלך אישי נפלא, מלא ביטחון עצמי וקור רוח של לייטון קלארקסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי