דיווח: ואן דייק סירב לפ.ס.ז' ויאריך את חוזהו בליברפול

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Alex Pantling/Getty Images

לפי "הסאן", הבלם ההולנדי דחה הצעה מפתה מאלופת צרפת ויהפוך לבכיר המשתכרים באנפילד בחוזה ארוך טווח. וגם: ההחלטה של מוחמד סלאח וכל השערים ממשחק הכנה נגד בלקבורן

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

במשך חודשים ארוכים מנהלת ליברפול מו"מ להארכת חוזיהם של מספר שחקנים ובראשם צמד ההולנדים, ג'ור'גיניו ויינאלדום שמסיים חוזה בקיץ 20021 והבלם וירג'יל ואן דייק. בימים האחרונים אישר סוכנו של הקשר שהמו"מ בשלב מתקדם ונראה כי הקשר יאריך את ההתקשרות, אבל הסיפור הגדול, כך לפי "הסאן", הוא שגם הבלם בן ה-28 יחתןם בקרוב.

ואן דייק, שהגיע בינואר 2018 מסאות'המפטון תמורת 85 מיליון יורו, אמור לחתום על חוזה לחמש השנים הבאות, בכך יאריך את חוזהו בשנתיים נוספות ויישאר לפחות עד קיץ 2025 בחוזה שמוערך בכ-220 אלף ליש"ט בשבוע, כך שהוא יהיה המשתכר הבכיר של ליברפול, שצפויה עוד החודש להפוך לאלופת אנגליה הנכנסת ולחגוג זכייה ראשונה שלה בפרמיירליג ואליפות ראשונה מזה 30 שנה.

עוד לפי "הסאן", ואן דייק, שעל פי הפרסומים מרוויח כיום 180 אלף ליש"ט בשבוע, סירב במקביל להצעה מפתה מאוד מפריז סן ז'רמן שהציעה לו קרוב ל-300 אלף ליש"ט והתכוונה להגיש הצעת ענק לליברפול עבור רכישתו הקיץ. 

במקביל, אתמול (חמישי) ערכה ליברפול ניסוי כלים לקראת חזרת הפרמיירליג והביסה 0:6 את בלקבורן במשחק שנערך באנפילד הריק. מהמשחק נעדרו מוחמד סלאח והמגן השמאלי אנדי רוברטסון, אולם בסביבת הקבוצה טענו כי מדובר בפציעות קלות ושאין סכנה כי ייעדרו מהדרבי נגד אברטון ביום ראשון הבא (21.6.2020). סלאח, אגב, הגיע השבוע לתחנת דלק בעיר, כשהוא לבוש בבגדי אימון, והחליט לשלם על הדלק שמילאו לקוחות התחנה באותו רגע: "הוא הוציא מהכיס שטרות בשווי מאות ליש"ט ושילם על כולם", סיפר אדם שנכח בתחנת הדלק באותו זמן. הכוכב המצרי הוא המשתכר הבכיר בליברפול כיום (200 אלף ליש"ט בשבוע), כל עוד ואן דייק לא יחתום רשמית ויזכה לשדרוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי