דיווח: ליברפול מתכננת הצעת ענק עבור שני כוכבי וולבס

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Laurence Griffiths/Getty Images

האלופה שבדרך רוצה להמשיך לחזק את הסגל שלה ויורגן קלופ מעוניין בצמד שחקני הזאבים - אדאמה טראורה ורובן נבס. ומי עשוי לעזוב בסיום העונה?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחרי 30 שנים שחונות, ליברפול נמצאת בדרך הבטוחה לאליפות ראשונה מאז ימיו של רוני רוזנטל באדום. אלופת אירופה רושמת עונה יוצאת דופן בפרמיירליג עם אחוזים בלתי נתפסים ותשוב אל כר הדשא ביום ראשון הבא לדרבי חם מול אברטון. בינתיים, באנגליה מדווחים שיורגן קלופ לא מתכוון לעצור ורוצה לחזק את הסגל הנפלא שלו בעונה הבאה.

על פי ה"דיילי מייל", המייטי רדס מתכננים להגיש הצעת ענק של 110 מיליון ליש"ט לוולבס בעבור צמד השחקנים הנפלאים שלה – רובן נבס ואדאמה טראורה. האחרון, אגב, זכה למחמאות מקלופ במהלך העונה כשהמאמן הגרמני תיאר אותו כ"לא יאומן", והוא ללא ספק אחד השחקנים הבולטים העונה בליגה האנגלית. גם נבס, קשרה בן ה-23 של נבחרת פורטוגל, רושם עונה מצוינת ויהיה תוספת מרעננת מאוד לקישור הקשוח של ליברפול אם וכאשר יצטרף.

ומי עשוי לעזוב בסיום העונה? לפי הדיווח, שרדאן שאקירי ואדם ללאנה יעזבו כמעט באופן ודאי, ושחקנים נוספים שעתידם מוטל בספק הם דיבוק אוריגי, נאבי קייטה וג'ורג'יניו ויינאלדום – למרות העונה הנפלאה שהוא רושם.


רובן נבס מוחלף על ידי אדאמה טראורה (Matthew Lewis/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי