ארסנל, יונייטד או בונדסליגה? המאבק על כוכבה הצעיר של גנט

ג'ונתן דייויד
ג'ונתן דייויד | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מלך שערי הליגה הבלגית, ג'ונתן דייויד בן ה-20, מעורר עניין בכל רחבי היבשת ושתי הענקיות האנגליות זימנו את סוכנו לשיחה בנוגע להעברה פוטנציאלית

(גודל טקסט)

אחד הדברים היותר קסומים בספורט הוא כישרון צעיר שפורץ ומממש את הפוטנציאל. אחד מהכישרונות הכי מדוברים בימים אלו באירופה הוא ג'ונתן דייויד. מדובר בחלוץ קנדי בן 20 בסך הכל, אשר מוליך את טבלת מלכי השערים של הליגה הבלגית עם 18 כיבושים ב-27 הופעות. אליהם, אגב, הוא הוסיף עוד שמונה בישולים.

בנבחרתו יש לו כבר 11 שערים ב-12 הופעות בלבד, ונראה שחוש מיוחדים לכיבושים בהחלט יש לו. בחודשים האחרונים נשמעות לא מעט שמועות לגביו, אפילו דווח בעבר בתקשורת הספרדית שברצלונה מעוניינת בו, ולקראת סיום העונה נראה שהמאבק גובר. 

"הוא רוצה להצטרף לבונדסליגה", אמר סוכנו ניק מאברומראס לפני כשלושה חודשים. עם זאת, בתקשורת הבלגית דווח כי הסוכן הוזמן לשיחות בלתי פורמליות על ידי מנצ'סטר יונייטד וארסנל, שמעוניינות לשמוע מה הפרמטרים הכספיים של העברה פוטנציאלית של דייויד לשורותיהן. שמות נוספים שנקשרו לשחקן בתקופה האחרונה היו של דורטמונד ולייפציג ובתקשורת הבלגית מדווחים שגם אברטון, פורטו, אייאקס ואינטר עוקבות אחר מצבו. 

מנהלה המקצועי של גנט, מישל לואיג'י, סיפר לאחרונה: "בחודש ינואר קיבלנו הצעת שיא על השולחן, אבל דחינו אותה. המטרה שלנו היא לשמור על הקבוצה עכשיו כמה שיותר זמן, גם בעונה הבאה. אנחנו רוצים לשמור על דייויד. בכל מקרה, לא ניתן לשחקן כזה לעזוב תמורת 25 מיליון יורו". עם זאת, מעניין יהיה לראות כמה תידרשנה קבוצות לשלם עליו אם וכאשר יעזוב בקיץ לאחר הפגיעה הכלכלית הקשה שהגיעה בעקבות משבר הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי