שחקן נוריץ' שאובחן כחולה קורונה שיחק נגד טוטנהאם

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Tottenham Hotspur FC / Contributor

שני שחקנים אובחנו כנושאי הנגיף בסבב בדיקות האחרון שנערך בפרמיירליג, אחד מהם שיחק נגד התרנגולים ביום שישי האחרון במשחק ידידות. המועדון מצפון לונדון בתגובה: "עושים הכל בכדי למנוע התפשטות"

קבוצות: נוריץ' טוטנהאם
(גודל טקסט)

ביום רביעי הקרוב (22:05 בספורט2) הליגה האנגלית תחזור לכר הדשא לאחר שלושה וחצי חודשי פגרה עם המפגש הלוהט בין מנצ'סטר סיטי לארסנל, אך הנוכחות של נגיף הקורונה המדבק עדיין אינה נעלמה בממלכה הבריטית.

אתמול (שבת) בלילה, טוטנהאם עצרו את נשימתם כשגילו על כך ששחקן נוריץ', ששותף במשחק הידידות ביום שישי בין הקבוצות (אותו הכנריות ניצחו 1:2), אובחן כנשא של הנגיף. מאז התהליך לחידוש הליגה הטובה בעולם, מנהלת הליגה האנגלית עורכת ארבעה ימי בדיקות בשבוע, ובסבב האחרון, שנערך ביום שישי, אובחן אחד השחקנים של נוריץ' כנשא של נגיף ה-COVID 19, אך שמו אינו נחשף.

התרנגולים הגיבו בהודעה רשמית: "אנחנו ממשיכים לפעול תחת הכללים הקשים שקבעו הפרמיירליג, כדי לוודא שאנחנו מונעים כל סיכון להדבקה תוך שמירה על הריחוק החברתי, לכן לא נוצר מגע פיזי 'קרוב', שהוגדר ע"י הממשלה בבריטניה כמרחק שבו נשא של הנגיף נמצא במרחק של פחות משני מטר ממך ללא אמצעי מיגון למשך 15 דקות לפחות, לכן אף שחקן בסגל שלנו או איש צוות מקצועי לא צריך להיכנס לבידוד, פרט לשחקנים שיאובחנו כנשאים של הנגיף או שיחושו לא בטוב. שחקן נוריץ' שאובחן כנשא אישר כי לא יצר מגע קרוב עם אף אחד מטוטנהאם, ולאחר בדיקה בסגל שלנו הצלחנו לאשר את הנושא. כל בדיקות הקורונה שנערכו בשבועיים האחרונים במועדון שלנו יצאו שליליים". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי