אובמיאנג שובר שתיקה: "אני לקראת ההחלטה החשובה בקריירה"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

לקראת חזרת הפרמיירליג ובמקביל לשיחות על המשך ההתקשרות, החלוץ הגבוני של ארסנל מודה: "לא קיבלתי הצעה לאחרונה, זה תלוי רק בהם"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בחצי השנה האחרונה, ידיעות רבות פורסמו באנגליה באשר לעתידו של פייר אמריק אובמיאנג. בתקשורת האנגלית והלונדונית בפרט, יש כמעט תמימות דעים על כך שהחלוץ הגבוני לא יאריך את חוזהו ובסופו של דבר יעזוב את ארסנל – גם אם לא בתום העונה, אז ללא כל תמורה בקיץ 2021.

בזמן שאפילו אביו דיבר בנושא, הכוכב הגדול של ארסנל העדיף שלא להתייחס לשלל הפרסומים אודות עתידו. היום (ראשון) אובמיאנג החליט לשבור שתיקה ובשיחה עם "טלפוט" התייחס לראשונה למו"מ שמתנהל מול ארסנל על האפשרות שיאריך חוזה, כשנתיים וחצי לאחר שנרכש מדורטמונד.

תחילה דיבר הגבוני על חזרת הפרמיירליג ביום רביעי הקרוב: "כולנו חיכינו לזה, אני באמת חושב שכולם חיכו. עלינו להיות מאוד זהירים ואחראיים ואני חושב שיש פחד קל אצל כולם, אבל אישית אני מאוד שמח לחזור לשחק. אנחנו גם חוזרים יום לפני יום ההולדת שלי ואני בטוח שזו תהיה חזרה נחמדה".

התקופה שלו תחת ארסן ונגר בחצי השנה הראשונה: "זה היה קצר ועצוב לי שלא זכיתי להיות איתו יותר זמן. בזכותו הגעתי לכאן והתקופה שלי איתו תישאר כזיכרון נהדר. הרגע שהוא עזב היה מאוד מרגש ואני חושב שכולם הרגישו כך אחרי כל כך הרבה שנים שלו במועדון".

מערכת היחסים עם חברו לחוד, הצרפתי אלכסנדר לקאזט: "זה מצחיק, כי לא הכרנו אחד את השני קודם לכן. כמובן שידענו אחד על השני עוד מהמפגשים בין ליון לסט אטיין, אבל לא מעבר לזה. ביום שהגעתי הוא ישר קיבל אותי וצחקנו ביחד מיד, זה היה נחמד. הוא מאוד נחמד, גם אחד שמשתטה וכיף לי להיות בחברתו ולעבוד איתו על בסיס יומי באימונים ובחיים. הוא בחור טוב והכימיה בינינו מצוינת – ורואים את זה על המגרש".

עתידו בארסנל: "לא זכיתי להצעה להאריך חוזה לאחרונה, אבל כמובן שאנחנו משוחחים על כך בחודשים האחרונים. בינתיים לא קרה שום דבר והמפתחות בידיים של ארסנל, זה תלוי רק בהם ואנחנו נראה מה יהיה. זו יכולה להיות עבורי נקודת מפנה בקריירה וכמובן שזה יהיה רגע קשה עבורי, אבל עוד לא החלטתי כלום. זו כנראה תהיה ההחלטה החשובה בקריירה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי