ארטטה דורש מראשי ארסנל להאריך את חוזהו של אובמיאנג

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Shaun Botterill/Getty Images

רגע לפני שהפרמיירליג תשוב והתותחנים יתארחו אצל מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:05 בספורט2), המנג'ר נשאל על עתיד החלוץ הגבוני: "זו אחריות שלנו לגרום לו להרגיש שזה הצעד הנכון ביותר להמשך הקריירה שלו"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

רגע לפני שהליגה האנגלית תחזור לפעילות מחר ותפגיש למשחק מסקרן במיוחד את מנצ'סטר סיטי וארסנל (רביעי, 22:00 בספורט2), בצפון לונדון שוב תוהים באשר לעתידו של הכוכב פייר אמריק אובמיאנג. זה לא סוד שבחודשים האחרונים החלוץ מגבון מסרב להאריך את ההתקשרות ומחכה לשדרוג משמעותי כדי לחתום על חוזה חדש, אלא שהשבוע הוא שבר שתיקה ובראיון הודה כי "אני לקראת ההחלטה החשובה בקריירה שלי", מה שהלחיץ את ראשי התותחנים.

אם אובמיאנג אכן יישאר נחוש בדעתו שלא להאריך את ההתקשרות, לארסנל יהיו שתי אפשרויות: הראשונה היא למכור אותו בקיץ הקרוב, שנה לפני תום חוזהו, או שהיא תשאיר אותו בשורותיה למשך עונה נוספת ובקיץ 2021 ככל הנראה תאבד אותו ללא תמורה.

מי שמוטרד מהסיטואציה ולא מהפן הכלכלי שלה אלא המקצועי, הוא כמובן המנג'ר מיקל ארטטה שבמסיבת עיתונאים שנערכה באמצעות "זום" לקראת המשחק מחר נגד הסיטיזנס העביר מסר ברור להנהלת ארסנל: צריך לעשות את הכל כדי להשאיר את אובמיאנג בקבוצה.

אובמיאנג בן ה-30 רוצה לחזור לשחק בליגת האלופות ועל פי ההערכות לא צפויה להשתנות התמונה מכיוון שלצדדים ברור שתג המחיר הנמוך שלו יחסית ובוודאי אם יעזוב בשנה הבאה בחינם, יאפשרו לו לעבור אפילו למועדון גדול יותר.


ההחלטה החשובה בחייו. אובמיאנג (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

"אני חושב שזו אחריות שלנו לגרום לו להרגיש שזה הצעד הנכון ביותר להמשך הקריירה שלו", טען המנג'ר, "וכדי שזה יקרה הוא צריך להרגיש מוערך, שהוא חלק מאיתנו, שאנחנו רוצים אותו ועליו להמשיך להאמין שאנחנו מסוגלים יחד לקחת את המועדון צעד קדימה ושהוא יהיה אחד משחקני המפתח. כיום אני מאוד מרוצה ממנו, אני חושב שיש לנו מערכת יחסים מצוינת והמון נושאי שיחה לדבר עליהם. ככל שאני יודע, טוב לו בארסנל".

כשהעיתונאים לחצו על ארטטה באשר למו"מ, לאחר שהחלוץ טען בראיון בתחילת השבוע שלאחרונה לא הוצע לו לחתום על חוזה חדש, הוסיף הספרדי: "אנחנו נמצאות במציאות שונה, זמנים חסרי תקדים שמביאים הרבה אי ודאות, אבל הכל נהיה ברור יותר מיום ליום. יש לנו המון שיחות עם פייר, עם משפחתו ועם הסוכן שלו ואני מאמין שנוכל להגיע לסיכום לשביעות רצונם של כל הצדדים".

ארטטה גם נשאל על בוקאיו סאקה בן ה-18, שגם הוא מסיים את חוזהו בעונה הבאה: "השחקנים שאתם מדברים עליהם (אובמיאנג וסאקה) מאוד משמעותיים לקבוצה ולעתיד המועדון. אם למועדון יש משהו להודיע עליו, זה ייעשה בזמן שלו. אנחנו כמועדון מנסים להגיע לסיכום קודם כל עם השחקנים שאנחנו מציבים בחשיבות עליונה".


סאקה. גם אותו ארטטה רוצה להשאיר (JOHN THYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי