בוריס ג'ונסון התחרט, ראשפורד הפך לגיבור לאומי

ראשפורד
ראשפורד | Gettyimages

למרות שהתנגד בהתחלה, ראש ממשלה בריטניה עשה 'פניית פרסה' ואישר הצעת חוק שתעניק ארוחות בשווי 120 מיליון ליש"ט לתלמידי בית הספר בממלכה: "זאת אנגליה ב-2020"

(גודל טקסט)

למרות שהתנגד בהתחלה, בוריס ג'ונסון חזר בו בעקבות קמפיין שהוביל כוכב מנצ'סטר יונייטד, מרקוס ראשפורד, ואישר הצעת חוק שתעניק לתלמידי בית ספר באנגליה 120 מיליון ליש"ט לארוחות צהריים בחינם, כך הוכרז הבוקר בממלכה בריטית. 

כמה שעות לפני שהחוק יעבור בפרלמנט הבריטי, הדובר של ראש ממשלת בריטניה הודיע על 'קרן האוכל לקיץ הקורונה' לתלמידי בתי הספר במדינה: "אחרי שסבל מנגיף הקורונה, ראש הממשלה בוריס ג'ונסון מבין שההורים והתלמידים עומדים להתמודד עם סיטואציה חסרת תקדים בבתי הספר בקיץ הקרוב". אמר בהודעה הרשמית. כשנשאל על ההשפעה של חלוץ השדים האדומים על ההחלטה אמר הדובר:

"ראש הממשלה מברך את התרומה של מרקוס ראשפורד לויכוח סביב העוני במדינה, ומכבד את העובדה שהוא ניצל את מעמדו כספורטאי לקדם סוגיות חשובות". 

ע"פ החוק, התלמידים באנגליה יקבלו ואוצ'רים בסך 90 ליש"ט לתקופה של שישה שבועות, אותם יוכלו לנצל בסופרמרקטים במדינה. ראשפורד הגיב בתדהמה להחלטה של ראשפורד וצייץ בטוויטר: "אני אפילו לא יודע מה להגיד, תראו מה אפשר לעשות כשמתאחדים – זאת אנגליה ב-2020".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי