רוג'רס על עתידו של צ'ילוול: "יכול להפוך לאחד הטובים בעולם"

בן צ'ילוול
בן צ'ילוול | Michael Regan/Getty Images

לפני ווטפורד (שבת החל מ-14:20, ספורט1), מאמן לסטר התייחס למגן השמאלי שמבוקש על ידי צ'לסי: "הוא יכול לצמוח כאן איתנו, אך לשחקני כדורגל יש סוכנים ואנחנו לא יכולים לשלוט בזה"

קבוצות: לסטר צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי פגרת קורונה ארוכה במיוחד, לסטר סיטי תשוב מחר (שבת החל מ-14:20, ישיר בספורט1) לכר הדשא כשתתארח אצל ווטפורד במסגרת המחזור ה-30 ותקווה לבסס את מעמדה במקום השלישי בטבלת הפרמיירליג. לקראת המשחק, ברנדן רוג'רס התייחס לעתידו של בן צ'ילוול שכידוע מבוקש נמרצות על ידי צ'לסי. "מדובר בכישרון ענק שיכול להפוך לאחד המגנים הטובים בעולם, אבל כרגע אנחנו לא שוקלים למכור אותו", הבהיר המנג'ר בפתיחת דבריו.

כשנשאל האם צ'ילוול בן ה-23 ימשיך בלסטר, רוג'רס השיב: "כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה ליצור סביבה בה שחקנים ירגישו שהם יכולים להשתפר ולהתפתח. עם זאת, לא מעט שחקנים רואים מעבר ורוצים להתקדם. במקרה של בן, מעולם לא הרגשתי דבר כזה ממנו. הוא מבין מה צריך לעשות כדי להשתפר, הן מבחינה מקצוענות והן מבחינת אורח החיים שלו ומוכיח את זה כל יום מחדש. אני רואה אותו הולך ומשתפר וחושב שזה משהו שהוא יכול לעשות כאן איתנו בלסטר. הוא כבר הראה את זה, במיוחד העונה. יחד עם זאת, לשחקנים יש שאיפות וסוכנים, כך שזה לא משהו שאפשר לשלוט בו".

על הארי מגווייר שנמכר בקיץ האחרון למנצ'סטר יונייטד: "הוא ידע מה אנחנו בונים כאן והכיר מקרוב את העבודה הקשה שמושקעת, אבל כמובן שהיה לו פיתוי בדמות מעבר לאחת הקבוצות הטובות בעולם. הוא החליט שברצונו לעבור ואילו המועדון קיבל את הכסף שרצה והסכים להצעה בצדק".

צ'ילוול, אשר נמצא בראש רשימת הרכש של צ'לסי לצד קאי האברץ, הצטרף למחלקת הנוער של לסטר בגיל 13. באוקטובר 2015 ערך המגן השמאלי, אז בן 18 בלבד, את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת. כחודש לאחר מכן הוא עבר בהשאלה להאדרספילד טאון מהצ'מפיונשיפ, ממנה חזר ללסטר בינואר ובהמשך חתם על חוזה חדש לחמש שנים בשורות השועלים. במקביל, הפך צ'ילוול לשחקן לגיטימי בנבחרת אנגליה במדיה כבר רשם מספר דו ספרתי של הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי