רישארליסון מחמם את האווירה: "ואן דייק לא בין שלושת הבלמים הטובים בעולם"

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Richard Heathcote/Getty Images

חלוץ אברטון החל במלחמה הפסיכולוגית לקראת הדרבי של ליברפול (ראשון, 20:50 בספורט1): "טיאגו סילבה, מרקיניוס וסרחיו ראמוס טובים ממנו"

(גודל טקסט)

ליברפול תחזור לפרמיירליג ביום ראשון הקרוב ותתארח אצל אברטון לכבוד הדרבי של מרסיסייד (שידור ישיר בספורט1 החל מ-20:50), כשביכולתה לעשות צעד נוסף לעבר האליפות. חלוץ הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, רישארליסון הברזילאי, החל לחמם את האווירה לקראת המשחק כשטען כי ישנם לפחות שלושה בלמים טובים יותר מווירג'יל ואן דייק, עמוד התווך בהגנה של היריבה העירונית.

ואן דייק סיפק עונה נהדרת במדי ליברפול ורק לפני חצי שנה סיים במקום השני במרוץ לכדור הזהב, אך רישארליסון לא מחשיב את ההולנדי לטוב ביותר בעמדה שלו: "אנשים מדברים עליו המון. הוא שחקן הגנה מצוין, אבל אני כבר עברתי אותו בכדרור", התרברב החלוץ בראיון בברזיל. "הוא נבחר לאחד משלושת השחקנים הטובים בעולם והייתה לו עונה מצוינת, אבל לדעתי יש שחקני הגנה יותר טובים – טיאגו סילבה, מרקיניוס וסרחיו ראמוס".

בניגוד לרישארליסון, מנג'ר ליברפול יורגן קלופ לא הקל ראש ביריבה: "כשמנתחים את אברטון צריך להסתכל גם על נאפולי או קבוצות אחרות, כי לקרלו אנצ'לוטי יש סגנון ייחודי והוא נמצא שם מספיק זמן כדי להוציא אותו לפועל, אז הם יבואו לשחק כדורגל. נצטרך לנצח במאבקים, למצוא מרווחים ולנצל אותם. עלינו להיות מלאי חדווה ולהישאר רעבים".

רישארליסון. חימם את האווירה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)
רישארליסון. חימם את האווירה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי