צפו: פוגבה חזר וסחט פנדל, יונייטד חילצה 1:1 מול טוטנהאם

פול פוגבה, ברונו פרננדש
פול פוגבה, ברונו פרננדש | Matt Childs/ Pool via Getty Images

הצרפתי ערך את משחקו הראשון ב-2020 ועזר לקבוצתו להשיג נקודה לאחר שהוכשל ברחבה ופרננדש דייק מהנקודה הלבנה. קודם לכן, ברחווין כבש שער אדיר. גם קיין וראשפורד שותפו

(גודל טקסט)

החזרה של הפרמיירליג הזכירה לנו מדוע זו הליגה הטובה בעולם. נכון שהאליפות הוכרעה כבר מזמן ובקרוב מאוד תהיה ההכרזה הרשמית, אבל שאר המאבקים פתוחים לחלוטין. הערב (שישי) טוטנהאם וז'וזה מוריניו מהמקום השמיני אירחו את מנצ'סטר יונייטד החמישית כאשר המטרה של שתיהן הוא להגיע לליגת האלופות. שתי הקבוצות הציגו יכולת טובה ורשמו תיקו 1:1, שלא ממש מרשת אותן להמשך הדרך.

לפני שנדבר על המשחק, צריך להזכיר מספר קאמבקים מרגשים במיוחד, של כמה שחקנים שככל הנראה לא היו משחקים בעונת 2019/20 ללא פגרת הקורונה. המסקרן מכולם הוא החלוץ האנגלי הארי קיין שאחרי חצי שנה שב להרכב של מוריניו, השלים 90 דקות אך לא הצליח לכבוש. גם יונג מין סון שניצל את התקופה ללא כדורגל לטובת שירות צבאי מקוצר בדרום קוראיה הוצב ב-11 של התרגולים.

מהצד האדום, מרקוס ראשפרד שעלה לאחרונה לכותרות לטובה בזכות שינוי חוק בממשלה האנגלית, שותף גם הוא בהרכב ופול פוגבה (אליו נגיע בהמשך) ערך את הופעתו הראשונה ב-2020 אחרי שעלה מהספסל בדקה ה-63.


תיקו שלא שירת את אף אחד מהקבוצות (Matt Childs/ Pool via Getty Images)

הפתיחה הייתה שייכת לטוטנהאם, שעלתה ליתרון בדקה ה-27 אחרי מבצע אישי אדיר של סטיבן ברחווין שהסתיים בבעיטה לגופו של דויד דה חאה שהדף לשערו הוא. אולה גונאר סולשיאר חיפש את השוויון והכניס את הקשר הצרפתי שלפני ארבע שנים היה השחקן היקר בעולם והוא מיד גמל לו כאשר הוכשל ברחבה בדקה ה-81 ואפשר לכוכב החדש ברונו פרננדש לכבוש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-90 יונייטד קיבלה פנדל נוסף, אך לאחר בדיקת VAR השופט חזר בו ומנע מהאורחים להשלים מהפך.

הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, סרג' אורייה, דייויסון סאנצ'ס, אריק דייר, בן דייוויס, הארי ווינקס, מוסא סיסוקו, אריק לאמלה (ג'דסון פרננדס 70), יונג מין סון, סטיבן ברחווין (ג'ובאני לו סלסו 70), הארי קיין.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן ביסאקה, ויקטור לינדלוף (נמניה מאטיץ' 78), הארי מגווייר, לוק שואו, סקוט מקטומיניי (אריק בייאי 89), פרד (פול פוגבה 63), ברונו פרננדש, דניאל ג'יימס (מייסון גרינווד 63), מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל (אודיון איגהלו 78).


מחווה יפה בפרמייירליג לזכרו של ג'ורג' פלויד. הארי קיין (SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images)


גם ז'וזה מוריניו כאן (GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images)


יש קאמבק גם בצד האדום. מרקוס ראשפורד  (GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images)


פול פוגבה נזעק מהספסל (Matt Childs/ Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי