צפו בתקציר: נוריץ' הפסידה 3:0 לסאות'המפטון

שחקני סאות'המפטון חוגגים
שחקני סאות'המפטון חוגגים | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

העולה החדשה נוצחה בפעם ה-19 העונה והיא שקועה במקום האחרון. דני אינגס (49) וסטיוארט ארמסטרונג (54) כבשו ובישלו אחד לשני. ניית'ן רדמונד סגר את הסיפור (79)

(גודל טקסט)

עוד לפני המשחק הענק בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד, נפתח המחזור ה-30 של הפרמיירליג עם המשחק המוקדם בין נוריץ' לסאות'המפטון בקארו רוד. האורחת ניצלה את האצטדיון הריק, השיגה ניצחון 0:3 חלק וקירבה עוד יותר את יריבתה לליגה השנייה.

45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים, אך החבורה של ראלף האזנהוטל פתחה בסערה את המחצית השנייה. בדקה ה-49 סטיוארט ארמסטרונג ניצל טעות בהגנה וסידר לדני אינגס מצב הבקעה, החלוץ האנגלי לא התבלבל והפציץ לחיבור את שערו ה-16 בליגה.

כעבור חמש דקות בלבד, השניים החליפו תפקידים והפעם היה תורו של אינגס לבשל לארמסטרונג. החלוץ הוביל מתפרצת ומצא את הקשר בצד ימין וגם הוא הכניע את טים קרול דרך בעיטה חדה מרחוק. אקורד הסיום היה שייך ניית'ן רדמונד. שחקן הכנף קיבל כדור נוח מחוץ לרחבה, עבר את בן גודפרי ושחרר כדור לא חזק מדי, אך מדויק לפינה השמאל של קרול.

נוריץ' נועלת הטבלה חזרה רע מאוד מהפגרה ונראה שכבר לא יהיה דבר שימנע ממנה לרדת לליגה השנייה, אחרי עונה אחת בלבד. סאות'המפטון רשמה את אחד המשחקים הכי קלים שלה העונה וזה עזר לה לעלות, לפחות באופן זמני, למקום ה-13.


עוד משחק מאכזב. טים קלוזה (MIKE EGERTON/POOL/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי