"לדה חאה ומגווייר לא מגיע לעלות לאוטובוס, שייקחו מונית למנצ'סטר"

דויד דה חאה
דויד דה חאה. שומר על מקומו בראש הרשימה | Catherine Ivill/Getty Images

רוי קין תקף אחרי ה-1:1 של יונייטד מול טוטנהאם: "הייתי מכניס לדה חאה אגרופים", סולשיאר הגיב: "גם הוא לא היה עוצר". וגם: החיבור בין פרננדש לפוגבה

(גודל טקסט)

אחרי הרבה זמן ללא משחק רשמי, מנצ'סטר יונייטד חזרה אמש (שישי) רשמית מ"פגרת הקורונה" עם 1:1 מול טוטנהאם. התיקו לא ממש שירת את שתי הקבוצות, אבל ללא ספק הזכיר לנו כמה התגעגענו לפרמיירליג והקצב הגבוה שלה.

השדים האדומים פתחו טוב את המשחק, אך נחלשו משמעותית לקראת המחצית וספגו שער מרגליו של סטיבן ברחווין. ההולנדי השפיל את הארי מגווייר וחלף על פניו בקלות ולאחר מכן הכניע את דויד דה חאה, ששוב רשם טעות גורלית והיה צריך להגיב טוב יותר לבעיטה של אקס פ.ס.וו איינדוהבן.

מי שביקר בחריפות את מגווייר ודה חאה היה אחד הסמלים של יונייטד, רוי קין. "אפילו לא הייתי נותן להם לעלות לאוטובוס של הקבוצה אחרי המשחק. שייקחו מונית למנצ'סטר".


אולה גונאר סולשיאר עם קין כשחקנים (Stephen Dunn/Getty Images)

הביקורת הקשה ביותר הופנתה כלפי השוער הספרדי: "הוא השוער הכי אוברייטד שראיתי כבר הרבה זמן. הוא עושה אותי חולה. אם הייתי בחדר ההלבשה במחצית הייתי מכניס לו אגרופים. ראיתי הרבה כדורגל בשנים האחרונות, אבל לא ראיתי שוער שנותן מתנה כזו. אני המום. אני צופה בזה ואני גועש".

אולה גונאר סולשיאר, מאמן הקבוצה, לא נשאר חייב והגיב לקין, עמו כמובן שיתף פעולה בימיו כשחקן: "רוי היה קשר פנטסטי וחבר טוב שלי, אבל אני לא בטוח שהוא היה עוצר את זה. דה חאה קצת התאכזב אבל הוא היה במשחק טוב חוץ מזה. הגבנו טוב אחרי הספיגה".

למזלם של השדים האדומים, פול פוגבה (שנכנס כמחליף) סחט פנדל תשע דקות לסיום, וברונו פרננדש בעט לרשת וקבע חלוקת נקודות. הצרפתי, שחזר לשחק אחרי כחצי שנה, היה בדרך כלל בועט הפנדלים הקבוע של הקבוצה – אך כעת התפקיד עבר לפורטוגלי. 

"ואני ופוגבה התחברנו", הצהיר פרננדש על הצמד שכולם כבר מחכים לראות ביחד, ולטענתו שם את האגו בצד: "הדבר החשוב ביותר הוא הקבוצה – ופול חושב אותו דבר. הוא סחט את הפנדל ואני בעטתי וזה הדבר הכי חשוב בקבוצה".


פרננדש עם פוגבה (Matt Childs/ Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי