מוריניו עקץ: "יש ליונייטד רקורד מדהים של שריקות לפנדלים"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | MATTHEW CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

מאמן טוטנהאם זעם על השיפוט ב-1:1 מול טוטנהאם: "לא מרוצה מהפנדל הראשון ולא מהפנדל השני ולא מרוצה מה-VAR". וגם: נקודת הציון של ברחווין

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו מרגיש נשדד. מאמן טוטנהאם ראתה את קבוצתו סופגת אמש (שישי) בדקה ה-81 בפנדל ובכך סיימה ב-1:1 מול מנצ'סטר יונייטד במשחק החזרה שלהן לפרמיירליג. השדים האדומים אף קיבלו פנדל נוסף בדקה ה-90, אך לאחר בדיקת ה-VAR הוחלט לבטל את השריקה – ובצדק.

המאמן הפורטוגלי הפנה אצבע מאשימה לעבר ה-VAR: "אני לא מרוצה מהפנדל הראשון ואני לא מרוצה מהפנדל השני", אמר מוריניו. "אני לא מרוצה מה-VAR, לא מהשופט הראשון. השופט יכול לטעות, אבל אז ה-VAR שם כדי לעשות את העבודה".

"בפנדל השני אני לא מרוצה מג'ונתן מוס (השופט הראשון) מכיוון שהוא שרק לעבירה לזכותנו שהגיעה לפני הפנדל, אבל במקרה הזה ה-VAR נתן את האמת", אמר 'המיוחד' והוסיף שלדעתו ברונו פרננדש היה צריך לקבל כרטיס צהוב אחרי ההתחזות.


מוריניו לצד השופט הרביעי (Glyn Kirk/ Pool via Getty Images)

לבסוף, עקץ מוריניו כמו שהוא אוהב את היריבה ואת השופטים: "ידענו כל המשחק שיכלו לשרוק לפנדל נגדנו, כי יש ליונייטד רקורד מדהים של פנדלים שניתנו להם". אמר וצדק הפורטוגלי, שכן היה הפנדל ה-23 שקיבלו השדים האדומים מאז תחילת העונה הקודמת – שהם לפחות תשע יותר מכל קבוצה אחרת.

לפחות מוריניו בלם רצף לא מחמיא במיוחד. כמאמן טוטנהאם, 'המיוחד' הפסיד בשלושת משחקיו מול האקסיות (פעמיים מול צ'לסי ופעם אחת מול יונייטד). אתמול הרצף הזה הסתיים, ואפשר להגיד שהוא היה די מפתיע, מכיוון שב-16 משחקי הליגה הקודמים שלו מול האקסיות באנגליה ובפורטוגל הוא הפסיד רק פעמיים.

סטיבן ברחווין, שכבש את שערו השלישי בששת משחקי הליגה שלו במדי הספרס, הציג יכולת מצוינת ואף רשם נקודת ציון מעניינת: הוא השחקן השני בתולדות המועדון שכובש בשלושת משחקי הבית הראשונים שלו בפרמיירליג. ומי עשה זאת לפניו? רפאל ואן דר וארט בעונת 2010/11. ממש אחווה הולנדית.


סטיבן ברחווין (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי