צפו: ברייטון השלימה מהפך וניצחה 1:2 את ארסנל, לנו נפצע והוחלף

ברנד לנו
ברנד לנו. עדיין פצוע | GARETH FULLER/POOL/AFP via Getty Images

התותחנים שוב הפסידו בצורה כואבת. השוער חטף חבטה בזרוע על ידי מאופאי ופונה באלונקה בדקה ה-40, אך למרות זאת פפה כבש שער אדיר. השחפים התעוררו והפכו מגולים של דאנק והצרפתי. ווטפורד ולסטר נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 של הפמריירליג נמשך היום (שבת) עם המשחק המוקדם בין ווטפורד ללסטר שהסתיים ב-1:1 דרמטי במיוחד. ארסנל שוב הפסידה, הפעם 2:1 לברייטון ו-וולבס ניצחה בחוץ את ווסטהאם. בהמשך:  בורנמות' נגד קריסטל פאלאס (21:35, שידור ישיר בספורט1)

ברייטון – ארסנל 1:2
אחרי התבוסה למנצ'סטר סיטי ביום רביעי ארסנל קיוותה לשוב למסלול הניצחונות במשחק החוץ נגד ברייטון, שנאבקת בקרבות התחתית. במחצית הראשונה אמנם לא נכבשו שערים, אבל אז התקיים האירוע הגדול של המשחק. בדקה ה-40 ברנד לנו יצא כדי לתפוס כדור וחטף חבטה מניל מאופאי שרק לכיוונו.

הגרמני לא היה יכול להמשיך, פונה מהמגרש באלונקה על ידי דמיאן מרטינס. ארסנל לא נתנה לפציעה של השוער להשפיע עליה ועלתה ליתרון בדקה ה-68 אחרי שבויאקו סאקה מצא את ניקולא פפה בצד ימין, שחקן הכנף נכנס פנימה ובעט לחיבורים של מתיו ראיין. השחפים יתעוררו במהרה ומצאו את שוויון בעזרת כדור קרן שהגיע לואיס דאנק. האורחת השלימה מהפך בדקה ה-90 משער של אותו מאופאי שפצע את לנו, והנחיל לארטטה, שלא הפסיד בליגה ב-2020 עד פגרת הקורונה, הפסד שני ברציפות.

ווטפורד – לסטר 1:1 (צפו בתקציר)
ללסטר שככל הנראה תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, עדיין יש משימות ביתר המשחקים כאשר הגדולה מכולן היא לשוב למקום השני על חשבונה של מנצ'סטר סיטי. היום היא קיבלה הזדמנות מצוינת לעשות זאת מול ווטפורד והאקס נייג'ל פירסון על הקווים. לסטר הייתה ראויה לניצחון ואף עלתה ליתרון ראשונה בדקה ה-90 בזכות פצצה אדירה של בן צ'ילוול מצד שמאל, אולם המארחת בעלת תשע נשמות שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קרייג דוסון קבע חלוקת נקודות אחרי שהכניע את שמייכל במספרת מדהימה.


חגגו מוקדם מדי. שחקני לסטר (MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images)

ווסטהאם – וולבס 2:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו השיגה ניצחון חשוב שהשווה את מאזן הנקודות שלה לזה של מנצ'סטר יונייטד ועלתה למקום השישי, לפחות עד משחקה של שפילד. בצד השני, הפטישים סיימו מחזור נוסף ללא נקודות ועדיין מסובכים בתחתית. נגיחה של ראול חימנס לרשת העלתה את הזאבים ליתרון בדקה ה-73, פדרו נטו הכפיל וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84, עם בעיטת יעף נפלאה לחיבורים.

 

תוצאה נוספת
בורנמות' – קריסטל פאלאס 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי