צפו: צ'לסי השלימה מהפך וניצחה 1:2 את וילה. 0:3 לניוקאסל על שפילד

שחקני צ'לסי
שחקני צ'לסי | MOLLY DARLINGTON/POOL/AFP via Getty Images

המארחת עלתה ליתרון בווילה פארק מרגלי האוס בדקה ה-43, אך אספיליקווטה הוביל מהפך מהיר עם שני בישולים נפלאים לפוליסיק (60) ולז'ירו (62). קודם לכן הקבוצה של וילדר הופתעה בסנט ג'יימס פארק

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 של הפרמיירליג נמשך גם היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים ועוד לפני הדרבי הגדול של המרזיסייד בין אברטון לליברפול בגודיסון פארק ניוקאסל הפתיעה את שפילד יונייטד עם 0:3 מהדהד. לאחר מכן הגדילה את הפער בטופ 4 בזכות מהפך ו-1:2 על אסטון וילה. 

אסטון וילה – צ'לסי 2:1
הבלוז הגיעו לווילה פארק בידיעה שכל יריבתה על המקום הרביעי, פרט לוולבס, איבדו נקודות במחזור האחרון וניצחון על העולה החדשה, שבדרך חזרה לליגת המשנה, תגדיל את הפער ממנצ'סטר יונייטד לחמש נקודות.

ההתחלה הייתה שייכת דווקא למארחת שעלתה ליתרון בדקה ה-43 לאחר שקורטני האוס ניצל ערבוביה ברחבה בעקבות הרמה של דוגלאס לואיז ודחק מקרוב. צ'לסי לא נבהלה מהפיגור הקל והפכה תוך שתי דקות בלבד. בדקה ה-60 אספיליקווטה סיפק הגבהה מושלמת ברחבה ומצא את כריסטיאן פוליסיק שכבש בנגיעה רכה ברגל שמאל ובדקה ה-62 זה היה שוב הספרדי שמצא את אוליבייה ז'ירו שתוך כדי סיבוב שחרר בעיטה חזקה לפינה הימינית של אוריאן נילאנד וסגר את הסיפור. אסטון וילה שיצאה בידיים ריקות שקועה במקום ה-19.

ניוקאסל – שפילד יונייטד 0:3 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
בעקבות התיקו של מנצ'סטר יונייטד בטוטנהאם, שפילד יונייטד ידעה ששלוש נקודות בסנט ג'יימס פארק יספיקו לה לעלות למקום החמישי, שעשוי להוביל בסופו של דבר לליגת האלופות, אבל היא חזרה רע מאוד מהפגרה וחטפה תבוסה מפתיעה.

אחרי מחצית מאופסת, החלה ההתפרקות של שפילד. ג'ון איגן הורחק בצהוב שני, לאחר עבירה על ז'ואלינגטון בדקה ה-50 ונענשה אחרי חמש דקות בלבד כאשר מאט ריצ'י העביר כדור רוחב לא חזק במיוחד, אך חתך את הגנת האורחים ואלן סיינט-מקסימין דחק מקרוב. בדקה ה-69 תורו של המבשל לכבוש בבעיטה אדירה מרחוק. ז'ואלינגטון קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-78 עם דחיקה מקרוב. המנצחת המאושרת מהמרום ה-13, התקרבה עוד קצת לחלק העליון בטבלה. שפילד המאוכזבת תסיים את המחזור במקום השביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי