קלופ הודה: "היה לנו מזל", נאפולי דחתה הצעה על קוליבאלי

יורגן קלופ
יורגן קלופ. רוצה לשבור את השיאים של הפרמיירליג | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

ליברפול נאלצה לדחות את ההכתרה לאלופה אחרי ה-0:0 מול אברטון, המאמן: "לא היינו מספיק חכמים". פערים מול האיטלקים בנוגע לסנגלי. וגם: הרצף האדיר מול הטופיז

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לא כך קיוותה ליברפול לחזרת מפגרת הקורונה. הקבוצה של יורגן קלופ רשמה אמש (ראשון) יכולת מאכזבת למדי וסיימה ב-0:0 מול אברטון, 0:0 שדחה את ההכתרה הרשמית שלה לאלופה. אם הייתה מנצחת בדרבי, היא הייתה יכולה לחגוג כבר במחזור הקרוב מול קריסטל פאלאס (רביעי, 22:00, שידור ישיר בספורט2), דבר שעוד יכול לקרות אם מנצ'סטר סיטי תפסיד הערב לברנלי (21:50, שידור ישיר בספורט2). 

בהנחה שהסיטיזנס ינצחו והאדומים יגברו על פאלאס ברביעי – המייטי רדס יוכלו לזכות בתואר ביום חמישי הבא מול אותה סיטי. להזכירכם, האלופה המכהנת. עם זאת, עם היכולת שהקבוצה הציגה אתמול וחוסר היצירתיות בהתקפה, היא קודם כל צריכה לחשוב על איך לחזור לנצח.

אגב, המשחק אמש היה המשחק ה-22 ברציפות של ליברפול ללא הפסד מול אברטון בכל המסגרות, מה שהופך את הרצף הזה לרצף הארוך ביותר שלה ללא הפסד מול קבוצה כלשהי – יחד עם אסטון וילה, שגם מולה האדומים לא הפסידו במשך 22 משחקים בין השנים 1981 ל-1992.

אז אמנם זהו שיא חיובי, אך היכולת הייתה קצת פחות חיובית. בדקה ה-80 זה גם כמעט הסתיים בהפסד, אך רק הקורה עצרה בעיטה של טום דייויס והייתה זו שהצילה את הקבוצה של יורגן קלופ מסיום הרצף האדיר הזה.


שחקני ליברפול מתודרכים (SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images)




המאמן הגרמני הודה בסיום: "היה לנו מזל באותו רגע. המשחק הזה היה מלחמה אמיתית. שתי הקבוצות הראו שהן מבינות שמדובר בדרבי גם ללא האוהדים. המשחק היה אינטנסיבי ופיזי. אהבתי את משחק ההגנה שלנו והלחץ הגבוה. היינו דומיננטיים, אבל בסופו של דבר לאברטון היה את המצב הגדול ביותר במשחק".

"הם הגנו ממש טוב, שמרו היטב על סאדיו מאנה וטרנט אלכסנדר-ארנולד ואנחנו לא היינו מספיק חכמים", הוסיף קלופ. אגב, המאמן עלול להסתדר ללא מגן שמאלי במשחק מול קריסטל פאלאס ברביעי. אנדרו רוברטסון נעדר אתמול מהסגל בעקבות פציעה, וג'יימס מילנר שהחליף אותו בהרכב נפצע גם הוא והוחלף בדקה ה-43. מי שנכנס לתפקיד באופן מאולתר היה הבלם ג'ו גומז (ימני ברגלו), שעשוי לעלות בהרכב בעמדה זו, על אף שייתכן שרוברטסון יחזור לסגל.

בינתיים מדווח שליברפול מחפשת שותף פוטנציאלי בכיר במרכז ההגנה לצדו של וירג'יל ואן דייק והגישה הצעה של 58 מיליון ליש"ט על קאלידו קוליבאלי מנאפולי. עם זאת, המועדון האיטלקי סירב ומבקש לא פחות מ-90 מיליון ליש"ט על הבלם הסנגלי הנפלא בן ה-29, כך על פי "קוריירה דלו ספורט". 


קאלידו קוליבאלי (Francesco Pecoraro/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי