ארסנל גברה 0:3 על אוקספורד בדרך למפגש עם סיטי בסיבוב הרביעי

play
שחקן ארסנל אדי אנקטייה חוגג עם בוקאיו סאקה | GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP
מפגש ענק בגביע: 0:3 לארסנל על אוקספורד, סיטי מחכה בשלב הבא 01:27

התותחנים כבשו שלושה שערים תוך 13 דקות בגביע האנגלי מול הקבוצה מליג 1. אלנני פתח (63), אנקטייה הוסיף צמד (70 ו-76). בשלב הבא: קרב ענקיות במנצ'סטר

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, לא כולל המשחקים החוזרים, הסתיימו הערב (שני) עם הלהיט של הממלכה בעונה הנוכחית – ארסנל. מוליכת הפרמיירליג התקשתה בשעה הראשונה נגד אוקספורד יונייטד, אך התעשתה בדרך ל-0:3 בחוץ על היריבה מליג 1.

מיקל ארטטה עלה להתמודדות בהרכב די חזק, אך דווקא אחד שחקן מההרכב המשני היה מי ששבר את הקרח. פאביו ויירה הגביה ובדקה ה-63 מוחמד אלנני נגח בעוצמה את שער היתרון של האורחת. עוד לפני שהמארחת מהליגה השלישית באנגליה התאפסה, ויירה סיפק בישול נוסף, הפעם לאדי אנקטייה שהכפיל את התוצאה בדקה ה-70. אנקטייה סגר סיפור והשלים צמד כעבור שש דקות כאשר הקפיץ בקלות מעל השוער המקומי. בסיבוב הרביעי מצפה לארסנל משוכה קשה בהרבה – מנצ'סטר סיטי באתיחאד.

שחקני ארסנל חוגגים
התעוררו לקראת הסיום. שחקני ארסנל חוגגים | אימג'בנק GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

במהלך המחצית השנייה קיבלה ארסנל סיבה קטנה לדאגה מכיוונו של בוקאיו סאקה. שחקנה של נבחרת אנגליה נפל לדשא עם פציעה קלה, אך נתן סימן מעודד בכך שהלך בכוחות עצמו כשהתחלף. במקום סאקה נכנס אמיל סמית' רואו, בהופעתו הראשונה אחרי ארבעה חודשי פציעה. באוקספורד נכנס כמחליף בדקה ה-62 אקס מכבי חיפה, יאניק וילדסחוט.