רישרליסון שיתף: "ההדחה מהמונדיאל הייתה גרועה ממוות במשפחה"

play
רישרליסון, חלוץ נבחרת ברזיל | רויטרס
לוריס שגה בענק, ארסנל ניצחה 0:2 את טוטנהאם בדרבי ופתחה פער בפסגה 05:59

חלוץ נבחרת ברזיל סיפר בראיון כי התקשה להתאושש מהפסד הסלסאו ברבע הגמר. אחרי ההפסד לארסנל התנצל בפני מרטינלי, אך עדיין כועס על רמסדייל: "חוסר כבוד מוחלט מצדו, שיחגוג עם הקהל שלו"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כמעט חודשיים אחרי הדחתה של נבחרת ברזיל ברבע גמר המונדיאל 2022, ועדיין יש כאלה בסלסאו שמלקקים את הפצעים. רישרליסון, אחד מכוכבי הנבחרת הברזילאית, סיפר בראיון כי ההדחה "הייתה גרועה יותר מלאבד בן משפחה".

מלך השערים של הסלסאו בקטאר סיפר על האכזבה ממהפסד בפנדלים לקרואטיה: "היה קשה להתאושש מזה. עד היום למעשה, כאשר אני צופה בסרטונים מהמונדיאל ברשתות החברתיות, זה גורם לי להיות עצוב. המשכתי הלאה, אני עוד צעיר ואני חושב שאהיה בעוד מונדיאל או שניים. אמשיך לעבוד קשה על מנת לשחזר זאת בטורניר נוסף, השערים יגיעו, וזה כרגע מה שאני רוצה ויודע לעשות על המגרש".



העברות בעולם, 16.1: ארסנל בעקבות דקלן רייס, ניוקאסל אחרי שלושה שחקנים מצ'לסי
נשיא שחטאר: 25 מיליון דולר מעסקת מודריק יועברו לצבא אוקראינה
אוהד טוטנהאם בעט בראמסדייל, באנגליה מחמיאים: "ארסנל הדבר האמיתי"

רישרליסון, חלוץ נבחרת ברזיל
סיפק מונדיאל נהדר, הודח בשברון לב ברזילאי. רישרליסון מול קרואטיה | רויטרס

חלוצה של נבחרת טוטנהאם עמד גם אתמול (ראשון) בפני ערב פרובוקטיבי עם הפסד קבוצתו 2:0 לארסנל במשחק מלא אמוציות של הדרבי הצפון לונדוני. לקראת שריקת הסיום, רישרליסון התעמת עם חברו לנבחרת, גבריאל מרטינלי, ודחף את ארון רמסדייל, שוער התותחנים, באירוע שהסתיים בצורה מכוערת למדי עם בעיטה של אוהד התרנגולים בגבו של שוער המוליכה.

"אני רוצה להתנצל בפני מרטינלי", אמר החלוץ, "אמרתי לו שהוא צולל הרבה, אז לא לחצתי את ידו. מה שקרה עם רמסדייל היה חוסר כבוד מוחלט. הוא הלך לחגוג מול האוהדים שלנו, הוא צריך לחגוג עם הקהל שלו".

רישרליסון הוסיף על האירוע עם השוער: "אנחנו יודעים שאנחנו בתקופה לא טובה, אבל אנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר שלנו. נצטרך לכבד יותר את היריבות שלנו. מה שרמסדייל עשה היה חוסר כבוד, אז הלכתי לשם והתעמתתי איתו".

רישרליסון, שחקן טוטנהאם לצד ארון רמסדייל, שוער ארסנל
התנצל בפני מרטינלי, אך לא מוכן בפני שוער ארסנל. רישרליסון ורמסדייל בעימות | רויטרס

בחמישי (22:00, ספורט1) רישרליסון וטוטנהאם יתארחו אצל מנצ'סטר סיטי במשחק השלמה מהמחזור השביעי בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי