טוטנהאם בבעיה: הוגו לוריס נפצע וצפוי להיעדר קרוב לחודשיים

play
הוגו לוריס שוער טוטנהאם מאוכזב | רויטרס
הבישול המטורף גנב את ההצגה: צפו בשערי השבוע של ספורט1 02:47

הצרפתי נפגע בברכו בניצחון על מנצ'סטר סיטי, פרייזר פורסטר צפוי להחליפו ויעמוד בין הקורות גם במשחקי שמינית גמר האלופות נגד מילאן

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הוגו לוריס פרש מנבחרת צרפת לאחר המונדיאל האחרון בקטאר, בין השאר כדי לתת את הבמה לדור הבא. כעת גם בטוטנהאם הוא מפנה את הבמה, לפחות למשך חודש וחצי, בעקבות פציעה שספג בניצחון על מנצ'סטר סיטי.

לוריס בן ה-36, שייתכן שזוהי גם עונתו האחרונה בטוטנהאם בעקבות הירידה ביכולתו והרצון של התרנגולים לכל הפחות להנחית לו מתחרה ראוי ובעיקר צעיר יותר, סובל מנזק ברצועות הברך ויושבת לתקופה של בין שישה לשמונה שבועות, בהנחה שלא יזדקק לניתוח.

פרייזר פורסטר, שוער טוטנהאם
טוטנהאם זקוקה לו. פורסטר | רויטרס

בזכות הניצחון על סיטי, בו הצליח לוריס להשלים 90 דקות, קפצה טוטנהאם למקום החמישי ושמרה על סיכויים לסיים בתום העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים שמובילים לליגת האלופות, אלא שאנטוניו קונטה יצטרך להסתדר בתקופה הקרובה והקריטית עם פרייזר פורסטר בין הקןורות.

פורסטר בן ה-34, שהצטרף בקיץ מסאות'המפטון כדי להוות גיבוי ללוריס, גדל בניוקאסל, אך ממנה הושאל לאורך הקריירה בעיקר לסלטיק, עד שזו רכשה אותו וממנה התקדם לסאות'המפטון. העונה הוא רשם רק 360 דקות בכל המפעלים, ובמשחקו היחיד בפרמיירליג העונה ספג פעמיים ב-2:2 נגד ברנטפורד. הוא יעמוד בין הקורות, סביר להניח, במפגשי שמינית גמר ליגת האלופות נגד מילאן וכן במפגשי הפרמיירליג נגד לסטר, ווסטהאם, צ'לסי, וולבס, נוטינגהאם פורסט והאקסית סאות'המפטון.

אגב, אנטוניו קונטה שעבר בשבוע שעבר ניתוח להסרת כיס המרה ולא עמד על הקווים בניצחון על האלופה, ישוב היום ללונדון וצפוי להדריך את הקבוצה בשבת במשחק החוץ בלסטר.