רישרליסון נגד קונטה: "לא מבין למה אני לא משחק, זו עונה חרא"

play
אנטוניו קונטה, מאמן טוטנהאם | רויטרס
טוטנהאם נכנעה 1:0 לוולבס ופספסה הזדמנות להתבסס במקום הרביעי 05:59

רגע אחרי שטוטנהאם הודחה מליגת האלופות, הברזילאי שרק עלה מהספסל ביקר את הצוות המקצועי: "לא קיבלתי הסברים, אני לא צריך לבכות בשביל דקות"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

דקות ספורות אחרי שטוטנהאם סיימה אתמול ב-0:0 מול מילאן והודחה מליגת האלופות בשמינית הגמר אחרי משחק נוסף בו לא הבקיעה, המאמן אנטוניו קונטה נשאל אם בכוונתו להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה והשיב: "אין לדעת, אולי ירצו לפטר אותי עוד לפני תום העונה", ובכך גרם לתקשורת בממלכה לתהות אם הוא לא מנסה לגרום לראשי המועדון להיפרד ממנו עוד לפני תום החוזה בקיץ.

הבוקר (חמישי), אחרי תקופה ארוכה שטוטנהאם מנסה להציג חזית אחידה, שחקן ראשון של התרנגולים הביע ביקורת פומבית נגד המאמן אנטוניו קונטה ומי שעשה זאת זהו הברזילאי רישרליסון, שנרכש בקיץ עבור כ-60 מיליון ליש"ט מאברטון וכמו כל הקבוצה רושם עונה מאכזבת למדי, הבקיע רק שני שערים ובישל שלושה ב-25 הופעות בכל המסגרות – בפרמיירליג כלל לא הבקיע.

רישרליסון, שחקן טוטנהאם
"עונה חרא". רישרליסון אמש אחרי ההפסד למילאן | אימג'בנק GettyImages, JUSTIN TALLIS

רישרליסון נותר אתמול מחוץ להרכב ורק עלה מהספסל בדקה ה-70, וכשנשאל מדוע שוב לא פתח אמר: "אני לא הבנתי את ההחלטה הזו. הייתי טוב וניצחנו את ווסטהאם ו-וצ'לסי, הדברים עבדו לנו ופתאום סופסלתי. נגד וולבס נכנסתי רק לחמש הדקות הארונות ואחרי ההפסד שאלתי למה, אבל לא הסבירו לי, לא אמרו לי כלום.

"לפני המשחק נגד מילאן התבקשתי לעבור מבחן בחדר כשר ואמרו לי שאם אהיה טוב אפתח, אבל שוב הייתי על הספסל. יש דברים שאני לא מצליח להבין. נראה מה יגידו לי מחר, אבל אין כאן אנשים טיפשים. אני מקצוען ואני רוצה לשחק – היה זמן, היו מספיק דקות.

"כל העונה הזו חרא, סלחו לי על המילה, כי אני לא משחק וגם הייתה לי פציעה", המשיך הברזילאי, "אבל כשאני נכנס אני נותן את החיים. אני חושב שהייתי טוב בשני המשחקים (נגד ווסטהאם וצ'לסי), שאני ראוי לשחק יותר ושאני לא צריך לבכות על זה".