קונטה: "רישרליסון צדק, זו עונה חרא, אבל הוא התנהג באנוכיות"

play
אנטוניו קונטה, מאמן טוטנהאם | רויטרס
טוטנהאם נכנעה 1:0 לוולבס ופספסה הזדמנות להתבסס במקום הרביעי 05:59

מנג'ר טוטנהאם הגיב לדברי החלוץ והתייחס במעורפל לעתידו: "מוכן למות עבור המועדון הזה, אבל לא טיפש מספיק כדי להרוג את עצמי"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מיום ליום, נראה כי סיכוייו של אנטוניו קונטה להמשיך בטוטנהאם גם בעונה הבאה קלושים. היום (שישי), במסיבת העיתונאים לקראת נוטינגהאם פורסט בשבת (17:00, ספורט1), התייחס המנג'ר לשמועות ואמר: "נראה מה יקרה בעתיד. אני לא הולך להרוג את עצמי. אני מוכן למות עבור המועדון הזה, אבל אני לא טיפש מספיק כדי להמשיך להרוג את עצמי".

הדברים המעניינים ביותר שהשמיע קונטה היו בתגובה לריאיון שהעניק רישרליסון מוקדם יותר השבוע. בין היתר, אמר החלוץ הברזילאי: "אני לא מבין למה אני לא משחק, זו עונה חרא" – והמנג'ר הסכים איתו. "הוא לא ביקר אותי", התעקש קונטה. "הוא אמר שהעונה היתה חרא, והוא צודק. זו לא עונה טובה. הוא עצמו נפצע, כבש בליגת האלופות ואז נפצע במונדיאל. הוא לא כבש עבורנו. הוא דיבר בכנות, זו לא עונה טובה שלו, אבל אם יגיע לו לשחק, אתן לו הזדמנות"

עוד בכדורגל העולמי

קלופ: "קצת הופתעתי כשפירמינו אמר לי שהוא מתכוון לעזוב"
נאגלסמן על קאנסלו: "כשהוא משחק אז הכל בסדר. כשלא – לא"
גאלטייה: "צריך להפסיק לזלזל בליגה, זה לא קל להיות אלוף צרפת"

מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה
קראוץ': "בשביל מה לעלות לליגת האלופות אם אתה משחק ככה?". קונטה | רויטרס

לאחר מכן, דאג קונטה לסגור חשבון: "אשר ליתר הריאיון, אני חושב שהוא טעה. כשאתה כל הזמן אומר 'אני' ולא 'אנחנו', אתה מתנהג באנוכיות. אני כל הזמן אומר לשחקנים שלי שאם אנחנו רוצים לבנות משהו גדול ולזכות בתארים, צריך לדבר בלשון 'אנחנו' ולא 'אני', כי אחרת אתם חושבים על עצמכם. הוא טעה והוא התנצל. צריך להתנהל יותר כמו קבוצה, בעיקר ברגעים קשים".

המנג'ר הוסיף ואמר: "לעתים אנחנו קצת רכים, ובתור המאמן אני צריך לדאוג שזה לא יקרה. אני צריך לשפר את הקבוצה ולשפר את האווירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי