צפו בשערוריה מאחורי הסערה: "להרחיק את מיטרוביץ' ל-10 משחקים"

play
אלכסנדר מיטרוביץ' פולהאם לצד השופט כריס קבאנה | GettyImages
חמש דקות של טירוף: הדרמה במשחק בין פולהאם לבין מנצ'סטר יונייטד, כולל ההרחקה של מיטרוביץ' 05:15

חלוץ פולהאם הורחק אחרי שדחף את השופט במשחק מול מנצ'סטר יונייטד, ובאנגליה טוענים לאפליה: למה כשברונו פרננדש דחף את הקוון בליברפול הוא לא נענש?

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

ההרחקה של אלכסנדר מיטרוביץ' אתמול (ראשון) במשחק של פולהאם לא יורדת מהכותרות באנגליה. היום טוענים בממלכה שההתאחדות האנגלית עומדת להעניש בחומרה את חלוץ פולהאם, שספג כרטיס אדום אחרי שדחף את השופט במהלך ההפסד של קבוצתו 3:1 למנצ'סטר יונייטד בגביע.

חלוץ פולהאם אלכסנדר מיטרוביץ'
נגע בשופט וראה אדום. מיטרוביץ' | GettyImages, Clive Brunskill

מיטרוביץ', שכבש את שער היתרון הזמני של פולהאם, הורחק אחרי שדחף את השופט כריס קבנאה, מאחר שהאחרון הרחיק את וויליאן בעקבות נגיעת יד על קו השער שהצילה שער בטוח של ג'יידון סאנצ'ו. עד אותו שלב פולהאם הוליכה 0:1, אבל בעקבות המהלך היא איבדה את וויליאן שהרוחק, ולאחר מכן את מיטרוביץ' שהתווכח והורחק גם הוא. גם לאחר שספג את האדום, מיטרוביץ' המשיך להתווכח עם השופט ונראה שואג בפרצופו, כשחבריו מנסים לעצור אותו.

עם זאת, באנגליה מזכירים היום שברונו פרננדש (שכבש פעמיים אתמול במהפך של יונייטד) נראה דוחף את הקוון במשחק שבו יונייטד הובסה 7:0 על ידי ליברפול. "ברונו הצליח לחמוק מעונש כי במקרה הזה השופט לא חשב שיש לכלול את האירוע בדו"ח", נכתב ב"דיילי מייל", שם רומזים לאפליה.

היום שופט העבר מארק הלבלי כתב שמיטרוביץ' חייב לקבל עונש הרבה יותר חמור מההשעיה האוטומטית לשלושה משחקים: "מיטרוביץ' למעשה תקף את השופט. חובת ההתאחדות להגן עליהם, והתקרית הזאת אמורה לשמש דוגמה ואזהרה, מיטרוביץ' אמור להיות מורחק לעשרה משחקים על השיגעון הזה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי