צרות בצרורות: פודן עבר ניתוח להסרת התוספתן ויחמיץ את ליברפול

play
פיל פודן, קשר מנצ'סטר סיטי | GettyImages, Jan Kruger
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.3 05:29

רגע לפני המשחק מול נבחרת אוקראינה (19:00, ספורט2) והמפגש הפיקנטי בסוף השבוע מול האדומים, סאות'גייט וגווארדיולה ייאלצו להסתדר ללא הקשר שעשוי להיעדר כ-4 שבועות. גם הולאנד ששוחרר מנבחרת נורבגיה נמצא בספק לשבת

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

שישה ימים לפני המפגש בין מנצ'סטר סיטי לליברפול (שבת, 14:30, ספורט1), פפ גווארדיולה התבשר כי פיל פודן נאלץ לעבור ניתוח להסרת התוספתן ועשוי להיות בחוץ לכ-4 שבועות. הקשר הצעיר ככל הנראה גם יחמיץ את המשחק הראשון מול באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות. מלבד היעדרותו של שחקן הכנף הנהדר של האלופה, גם ארלינג הולאנד כאמור נמצא בספק למפגש הפיקנטי עם פציעה ששיחררה אותו מהמדים הלאומיים של נורבגיה לחלון הנבחרות הנוכחי.

במהלך האימון המסכם לקראת המשחק של נבחרת אנגליה לקראת המשחק הערב (19:00, ספורט2) מול אוקראינה במוקדמות יורו 2024, חש הקשר האנגלי ברע, והיום הספיק לעבור ניתוח אפנדציט ממנו ייאלץ להחלים מספר שבועות ולא יהיה כשיר גם למחזור השני של הקמפיין וגם, כאמור, למשחק מול יורגן קלופ ושחקניו.

עוד בכדורגל עולמי

קימיש על פיטורי נאגלסמן: "זה הביזנס – מעט אהבה, מעט לב"
ברזיל בונה על קרלו אנצ'לוטי. נשיא ההתאחדות: "בואו נאמין"
תאונת סקי: מאחורי פיטוריו של יוליאן נאגלסמן מבאיירן מינכן

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד עם פיל פודן
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד עם פיל פודן | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan

במקומו של פודן, עשוי לפתוח לראשונה ג'יימס מדיסון בהרכב של גארת' סאות'גייט, כאשר גם ג'ורדן הנדרסון מליברפול נמצא בתמונת ההרכב של נבחרת שלושת האריות.