"אמרתי לאיביץ', אתה חושב שאתה קשוח? אני אשבור אותך"

play
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6 08:09

טרוי דיני חושף פרטים נוספים על הסכסוך עם המאמן הסרבי: "הוא לא הרכיב אותי מול האדרספילד ולאחר מכן לחץ לכולם ידיים וממני התעלם". על כך שהקבוצה סירבה למכור אותו ב-2016 ללסטר: "אמרתי להם שאפצע את כל השחקנים באימון עד שישחררו אותי"

(גודל טקסט)

אחרי ההצלחה שלו עם מכבי תל אביב, ולאדן איביץ' חווה תקופה לא פשוטה בווטפורד, ממנה הוא פוטר אחרי פחות מחצי עונה בדצמבר 2020. בדיעבד התברר שאחת הסיבות לפיטוריו של איביץ', מאבד לעובדה שהקבוצה כשלה מקצועית, היתה היחסים המעורערים עם כוכב הקבוצה דאז טרוי דיני.

אמש סיפק דיני ריאיון מדהים שבו הוא חשף עוד פרטים על הכאוס ששרר במועדון והעימות החזיתי שלו עם איביץ'. "הוא אימן את ווטפורד והם ניסו למכור אותי. רציתי לעזוב, אבל זה לא קרה", סיפר דיני. שיחקנו בהאדרספילד, הפסדנו 2:0 והוא לא שם אותי בהרכב. הוא לחץ לכולם ידיים בחדר ההלבשה לאחר המשחק, אמר תודה, אבל ממני התעלם".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' | אריאל שלום

"לא הייתי צריך לתפוס אותו", הוסיף דיני, "אמרתי לו אוקיי, רוצה להתעלם ממני ולהגיד תודה לכולם חוץ ממני? אני יודע שאתה מזרח אירופאי וחושב שאתה קשוח, אבל אני אשבור אותך. נסעתי הביתה ברכב שלי אחרי ההפסד בהאדרספילד ושמעתי ריאיון עם איביץ'. הוא אמר ש'יש לנו שחקנים שלא רוצים להיות פה, טרוי דיני הוא דוגמא מושלמת לכך'".

דיני נשאר בסופו של דבר בווטפורד עד שבקיץ 2021 הוא חתם על חוזה לשנתיים בבירמינגהאם. הוא שיחק בווטפורד מ-2010, אך חשף שכבר ב-2016 הוא דרש לעזוב ללסטר ואיים: "אמרתי להם שאני רוצה ללכת ללסטר. הם בדיוק זכו באליפות וישחקו בליגת האלופות. אם אשחק שם, סביר להניח שאקבל זימון לנבחרת".

שחקן ווטפורד, טרוי דיני עם ולאדן איביץ'
לא בדיוק זו אוהבים. איביץ' ודיני | GettyImages, Naomi Baker

"חזרתי לווטפורד והם אמרו לי 'תן לנו הזדמנות אחרונה לשכנע אותך להישאר'. אמרתי להם שאחזור לאימונים שמן ואפצע את כל השחקנים עד שהם ימכרו אותי. אני מבטיח לכם, אפצע כל שחקן". האיומים האלו לא עזרו לדיני, שנשאר בסופו של דבר בווטפורד עד 2021 וכעת הוא משחק בבירמינגהאם מהצ'מפיונשיפ, בשורותיה הוא כבש 11 שערים ב-54 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי