הרכש השני: ליברפול הודיעה על החתמת דומיניק סובוסלאי עד 2028

play
דומיניק סובוסלאי במדי ליברפול | אתר רשמי, מתוך טוויטר
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6 07:45

המרסיסיידרס שילמו לר.ב. לייפציג את סעיף השחרור בסך 70 מיליון יורו, ובכך ההונגרי שיחבור למקאליסטר בקישור המתחדש של האדומים הפך לאקזיט הכי גדול של השוורים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול אמנם לא תשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות, אך גם זה לא מונע ממנה למשוך לאנפילד שמות צעירים ומסקרנים. אחרי שאלוף העולם אלכסיס מקאליסטר הגיע מברייטון, האדומים הכריזו היום (ראשון) על הרכש השני שלהם לקראת העונה הבאה – דומיניק סובוסלאי ההונגרי. הקשר בן ה-22 מגיע לפרמיירליג מר.ב. לייפציג, אחרי שהמרסיסיידרס הסכימו לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 70 מיליון יורו.

סובוסלאי, שמשחק לרוב כקשר ההתקפי, יהיה חלק מההתחדשות בקישור של ליברפול כשבמקביל הוא הפך לאקזיט הכי גדולים בהיסטוריה של לייפציג. השחקן שחתם על חוזה לחמש שנים וילבש את החולצה מספר 8, עקף את כריסטופר אנקונקו שעבר הקיץ לצ'לסי ונאבי קייטה שעשה את אותה הדרך לאנפילד לפני חמש שנים ושוחרר הקיץ – כאשר בשני המקרים הללו קיבלה הקבוצה הגרמנית 60 מיליון יורו. כמו כן, הוא הפך לשחקן השלישי הכי יקר בהיסטוריה של ליברפול אחרי וירג'יל ואן דייק ודרווין נונייס.

דומיניק סובוסלאי ר.ב. לייפציג
חתם בסיומה של התקפה נהדרת. סובוסלאי | אימג'בנק GettyImages

אל ר.ב. לייפציג הגיע סובוסלאי בינואר 2021 אחרי שנרכש מרד בול זלצבורג תמורת 22 מיליון יורו. בשנתיים וחצי בלייפציג הוא ערך 91 הופעות, הבקיע 20 שערים ובישל 22 נוספים. הוא זכה עם הקבוצה פעמיים בגביע הגרמני, ואף כבש שער ב-0:2 על איינטרכט פרנקפורט בגמר האחרון.

לסובוסלאי יש גם 32 הופעות בנבחרת הונגריה, בהן הבקיע 7 שערים. במוקדמות יורו 2020 הוא כבש את בדקה ה-92 שער הניצחון שהעלה את ההונגרים לטורניר על חשבון איסלנד, אך את היורו עצמו החמיץ עקב פציעה.