לראשונה בתולדות הכדורגל האנגלי: מאמנת לקבוצת גברים

play
פורסט גרין רוברס | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7 05:53

האנה דינגליי תעשה היסטוריה כשתעמוד על הקווים של קבוצת פורסט גרין רוברס מהליגה הרביעית בטיבה בממלכה. תחליף באופן זמני את דאנקן פרגוסון שעזב את המועדון

(גודל טקסט)

עונת הבכורה של קבוצת פורסט גרין רוברס, המוכרת בעיקר עצם היותה "ירוקה לסביבה" עם בעלים פרו-פלסטיני הנוטה להתבטא נגד ישראל ולקדם אג'נדות למען איכות הסביבה, בליגה השלישית בטיבה באנגליה, הסתיימה בצורה מאכזבת למדי עם ירידה תוך עונה אחת בלבד בחזרה לליגה הרביעית.

אתמול (שלישי) המועדון הודיע כי דאנקן פרגוסון, חלוץ העבר של אברטון ומאמן הקבוצה, עזב את התפקיד אחרי חצי שנה. זאת לא הייתה ההודעה המפתיעה היחידה לה זכו אוהדי הקבוצה מהליגה הרביעית, כיוון שלאחר מכן דווח כי מי שתחליף אותו היא ראש האקדמיה של המועדון – האנה דינגליי.

דינגליי, שכבר אמרה בריאיון בתחילת השנה כי "הזמן בו אישה תאמן קבוצת גברים באנגליה הוא קרוב יותר ממה שאנשים חושבים", אימתה את התחושה שלה ותעמוד זמנית על הקווים של המועדון בו היא עובדת. המאמנת מחזיקה בתעודת פרו של אופ"א, כך שהיא תהפוך באופן רשמי למאמנת האישה הראשונה שתדריך קבוצת גברים ב-4 הליגות הבכירות של אנגליה.

דייל וינס, הבעלים של פורסט גרין רוברס
נעזר בכדורגל כדי לקדם אג'נדות. וינס | אימג'בנק GettyImages, Michael Steele

המועדון "הירוק" זכור מכך שקידם את עצמו כראשון בעולם הכדורגל שהוא טבעוני לחלוטין ומעודד סביבה וצריכה טבעונית, כשהבעלים, דייל וינס, הפך אותו למועדון הכדורגל הראשון בעולם ללא שימוש בפחמן וזה זכה להכרה מהאו"ם שהכיר בפורסט גרין רוברס כ"כקבוצה הירוקה ביותר בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי