פפ גווארדיולה על העימות עם אוהד סיטי: "אמרתי לו שיחליף אותי"

play
פפ גווארדיולה | Neal Simpson/Allstar / Contributor
צפו: שער גדול של חוליאן אלברס סידר למנצ'טטר סיטי ניצחון על ניוקאסל 02:03

המנג'ר נשאל על התקרית בניצחון על ניוקאסל ושיבח את שחקניו. פודן נבחר למצטיין, זכה לשבחים והודה: "לא אשקר, קשה לי מאוד כשאני לא משחק"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

קווין דה בראונה הפצוע ייעדר בחודשים הקרובים ולא צפוי לשוב לשחק לפני שנת 2024, אבל אמש (שבת) בניצחון של מנצ'סטר סיטי 0:1 על ניוקאסל נראה היה שהטרבליסטית לא צריכה לרכוש בסכום עתק מחליף לכוכב הגדול שלה – כי יש לה את פיל פודן.

"קווין מי?", נכתב בכותרת של "דיילי מייל", "פיל פודן לקח את ההזדמנות שקיבל ובסטייל. אפילו דה בראונה היה מסכים שמדובר בהופעה חשמלית של הקשר". פפ גווארדיולה טען לפני המשחק שניוקאסל טוענת לכתר העונה והודה שהוא חושש לאבד נקודות ביתיות מולה, אבל פודן הצליח להיכנס לנעליים של דה בראונה ובכך סתם המון פיות שטענו שהוא אחד הכישרונות הגדולים בעולם, אבל לא כזה שיכול לשחק בעמדה מספר 10. פודן השתיק את הביקורות כאשר ייצר שבעה מצבים מסוכנים לשער מול המגפייז, כולל הבישול לחוליאן אלברס שהכריע את ההתמודדות ונבחר למצטיין.

פיל פודן, קשר מנצ'סטר סיטי
השכיח את דה בראונה לרגעים. פודן | רויטרס

"אם פודן ימשיך ביכולת הזו, לגווארדיולה יהיה כאב ראש רציני כאשר דה בראונה יוזור מהפציעה", נכתב באתר "יורוספורט" וכאשר נשאל על כך הקשר הצעיר בסיום המשחק, הצטנע: "אני מקווה שאוכל להראות את היכולות שלי במשחקים נוספים. המנג'ר ביקש ממני לשחק יותר במרכז השדה וזה תפקיד שאני נהנה ממנו", אמר ל-TNT אחרי עונה שבה שיחק בעיקר באגף שמאל, שם התחלקו הדקות בינו לבין ג'ק גריליש.

פודן גם נשאל על כך שהוא לא מעט מוצא את עצמו על הספסל חרף כישרונו הגדול: "לא אשקר…זה קשה. אני אחד שרוצה לשחק כל הזמן וזה מאתגר אותי, אבל ככה זה במנצ'סטר סיטי – המנג'ר שוחח איתי לא פעם וביקש ממני להיות סבלני והבהיר לי שאני עוד אזכה להזדמנות שלי בעתיד. עכשיו זה קורה ואני מאושר. יש כאן המון שחקנים כל כך איכותיים וככה גווארדיולה מעביר את המסרים שלו, אני פשוט מנסה לעשות את הכי טוב שלי. זה נכון שקווין וגם ברנרדו סילבה נעדרו היום ואני זכיתי להזדמנות, מקווה שאוכל להמשיך לעשות זאת גם בעתיד".

המנג'ר שלו, גווארדיולה, נשאל על חילופי הדברים שהיו לו עם אחד מאוהדי הקבוצה בדקה ה-82. על פי מצלמות הטלוויזיה זה היה נראה שאותו אוהד מבקש מגווארדיולה לעשות חילופים, ושהקטלוני ענה לו שהוא מוזמן לרדת מהיציע ולהחליף אותו על הקווים. בסיום אישר זאת המנג'ר: "הוא צעק לי 'תעשה חילופים!', אז עניתי לו 'בוא לפה ותעשה!'". גווארדיולה, אגב, לא ביצע אף חילוף לכל אורך המשחק.

על הניצחון אמר המנג'ר לסיכום: "אין לי מילים כדי לתאר עד כמה אני מעריך את היכולת של השחקנים היום. זו הייתה הופעה ממש טובה. הסיבה שבשנה שעברה זכינו בתארים היא המנטליות שהצגנו והוכחנו את זה מול ניוקאסל פעם נוספת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי