אחרי שתועדו לועגים לבובי צ'רלטון: שני אוהדי מנצ'סטר סיטי הורחקו לצמיתות

play
שחקן נבחרת אנגליה ויין רוני לצד שחקן העבר האגדי סר בובי צ'רלטון | רויטרס
הסמל האחרון: שרון דוידוביץ' נפרד מבובי צ'רלטון האגדי. צפו בכתבה 05:19

הקבוצה הרחיקה לכל החיים שניים מאוהדיה, שתועדו במצלמות האבטחה באיתיחד כשהם שרים שירים בגנותו של שחקן העבר המנוח: "התנהגות מאכזבת"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

הכדורגל האנגלי היה בסוג של אבל בשבוע האחרון אחרי שנודע על מותו של סר בובי צ'רלטון, אחד מגדולי כדורגלני אנגליה בכל הזמנים. אלא שלא כולם התאבלו על מותו של צ'רלטון, שחקן שמזוהה כמובן עם מנצ'סטר יונייטד. היום (חמישי) נודע ששני אוהדי מנצ'סטר סיטי הושעו על ידי הקבוצה לכל החיים ממשחקי הקבוצה. זאת לאחר שבמשחק הליגה האחרון של הקבוצה בבית נגד ברייטון, שניהם תועדו כשהם שרים שירים ולועגים לצ'רלטון.

התיעוד הזה הגיע ממצלמות האבטחה של האצטדיון ובעקבות כך המועדון הוציא הודעה לפיה "מנצ'סטר סיטי מאוכזבת מאוד אחרי שלמדה את ההתנהגות של מספר קטן של אוהדים נגד בובי צ'רלטון באצטדיון האיתיחאד במהלך הפסקת המחצית במשחק מול ברייטון".

אוהדי מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות
| רויטרס

צ'רלטון שיחק לאורך מרבית הקריירה במנצ'סטר יונייטד,צ'רלטון שיחק במנצ'סטר יונייטד בשנים 1956-1973, ואת השנתיים האחרונות בקריירה העביר בפרסטון. עם יונייטד זכה בשלוש אליפויות, גביע אחד וגביע אירופה לאלופות (היום ליגת האלופות). הוא רשם במדיה 758 הופעות וכבש 249 שערים.

צ'רלטון לבש את מדי נבחרת אנגליה 106 פעמים וזכה איתה בגביע העולמי היחיד שלה, ב-1966. הוא כבש 49 שערים בנבחרת שלושת האריות והיה מלך השערים שלה במשך שנים ארוכות, עד שוויין רוני ובהמשך הארי קיין, עקפו אותו.

כעת ג'ף הרסט, שכבש שלושער בגמר מונדיאל 1966, הוא האחרון שנותר בחיים מאותה נבחרת אנגליה שזכתה בגביע העולמי היחיד בתולדותיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי