בובי צ'רלטון נפגע בתאונה מצערת, הלך לעולמו כעבור חמישה ימים

play
בובי צ'רלטון בשנת 2018 | GettyImages, Laurence Griffiths
הסמל האחרון: שרון דוידוביץ' נפרד מבובי צ'רלטון האגדי. צפו בכתבה 05:19

באנגליה חשפו כי לפי בית המשפט למקרי מוות, שחקן העבר האגדי איבד שיווי משקל, אובחן עם שברים בצלעות ומת בבית החולים

(גודל טקסט)

עשרה ימים אחרי שהלך לעולמו סר בובי צ'רלטון, אחד הכדורגלנים הגדולים בתולדות הכדורגל האנגלי, היום (רביעי) מתפרסמות נסיבות מותו. לפי חקירה שהתבצעה לאחר המוות, צ'רלטון שמת בגיל 86 איבד את חייו בעקבות תאונה מצערת.

מתברר כי חמישה ימים לפני שהלך לעולמו, צ'רלטון איבד את שיווי המשקל כאשר קם מכסא בבית האבות שבו שהה, נפל ונפגע מאדן החלון ו"אולי גם מהרדיאטור", כך לפי בית המשפט למקרי מוות בצ'שייר. תחילה נראה היה שצ'רלטון לא נפגע מעבר למכה יבשה, אבל כשהחלה נפיחות לאחר מספר שעות הוא הובהל לבית החולים ולאחר סדרת בדיקות הוא אובחן עם שברים בצלעות ולאחר מספר ימים נשם את נשימתו האחרונה בבית החולים, שם נקבע מותו.

סר בובי צ'רלטון שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד
סר בובי צ'רלטון שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages

צ'רלטון שיחק לאורך מרבית הקריירה במנצ'סטר יונייטד, בין השנים 1956-1973 ואת השנתיים האחרונות בקריירה העביר בפרסטון. עם יונייטד זכה בשלוש אליפויות, גביע אחד וגביע אירופה לאלופות (היום ליגת האלופות). הוא רשם במדיה 758 הופעות וכבש 249 שערים.

צ'רלטון לבש את מדי נבחרת אנגליה 106 פעמים וזכה איתה בגביע העולמי היחיד שלה, ב-1966. הוא כבש 49 שערים בנבחרת שלושת האריות והיה מלך השערים שלה במשך שנים ארוכות, עד שוויין רוני ובהמשך הארי קיין, עקפו אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי