קלופ אחרי השער של דיאס: "רק רוצים שאביו ישוחרר מהשבי"

play
יורגן קלופ מאמן ליברפול לצד לואיס דיאס | GettyImages
צפו: ליברפול חילצה 1:1 מול לוטון, דיאס כבש והקדיש את השער לאביו שנחטף 05:44

מאמן ליברפול התרגש עבור הקולומביאני שהשווה בתוספת הזמן מול לוטון: "רגע מדהים, אבל לא משנה את הסיטואציה עבורו". אליסון לניב דברת, שליח ספורט1 בלונדון: "זה היה חשוב לו ולמשפחתו, הוא מתמודד היטב". דיאס יצא בהצהרה רשמית: "אנחנו דואגים, מתחנן שתחזירו את אבא"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ה-1:1 של ליברפול אצל לוטון היה הרבה מעבר לכדורגל מבחינת לואיס דיאס. שחקן הכנף הקולומביאני שיחק לראשונה מאז שהוריו נחטפו בשבוע שעבר על ידי ארגון טרור בקולומביה, כאשר אמו שוחררה, אך אביו עדיין נמצא בשבי החוטפים. דיאס עלה מהספסל בדקות הסיום, וכשקבוצתו הייתה צריכה אותו יותר מתמיד, הוא כבש בתוספת הזמן והעניק נקודה יקרה שהעלתה את ליברפול מקום השלישי בטבלת הפרמיירליג. רגע אחרי כיבוש השער, דיאס חשף מתחת לחולצת המשחק חולצה נוספת עליה נכתב בספרדית: "חופש לאבא שלי".

יורגן קלופ, מאמן הקבוצה, סיפר אחרי המשחק כמה היה משמעותי הרגע עבור 'לוצ'ו':" זה היה נפלא לראות אותו מבקיע, רגע מדהים. זה לא משנה את הסיטואציה – כל מה שאנחנו רוצים זה שאבא שלו ישוחרר מהשבי".

לואיס דיאס ליברפול לצד אלכסיס מקאליסטר וירג'יל ואן דייק
לואיס דיאס ליברפול לצד אלכסיס מקאליסטר וירג'יל ואן דייק | רויטרס

בריאיון לניב דברת, שליח ספורט1 בלונדון, סיפר אליסון עד כמה היה חשוב עבור לואיס דיאס לכבוש במשחק הראשון מאז שאביו נחטף: "כדורגל יכול להביא לפעמים רגעי אושר לאנשים שנמצאים במשבר, זה היה המקרה של לואיס דיאס היום עם השוויון. זה היה חשוב, כל השחקנים ניסו לעשות את זה ועבורו זה היה חשוב, עבור המשפחה. זה מראה כמה הוא חזק ומרוכז בכדורגל. הוא חי כדורגל והכדורגל חשוב לו. אנחנו כאן כדי לעזור לו, הוא מתמודד היטב עם כל הסיטואציה".

השוער הברזילאי הוסיף לגבי מאבק האליפות והמשחקים הקרובים: "לשחק בלוטון? לפעמים יש בפרמיירליג קבוצות שמשחקות בצורה כזאת עם כדורים ארוכים, הרבה מלחמות במרכז המגרש. עשינו טוב במשחק, אבל זה לא היה מספיק. היינו צריכים לסיים יותר הזדמנויות. יכולנו לפתוח עם יתרון. ננסה לעשות טוב יותר במשחקים הבאים. מרוץ האליפות? יש לנו מטרה גדולה לעונה הזאת, ננסה לזכות בתואר. אנחנו קודם כל חושבים על המשחק הבא, לא על מאבק האליפות. כל משחק אנחנו רוצים לנצח".

אחרי המשחק, דיאס הוציא הודעה רשמית לגבי החטיפה: "לא השחקן מדבר כאן. היום לוצ'ו דיאס, בנו של לואיס מנואל דיאס. מאנה, אבא שלי, איש עבודה, איש משפחה – ועכשיו הוא חטוף. אני מבקש מה-ELN לשחרר את אבא שלי כמה שיותר מהר. אני רוצה לבקש גם מכל הרשויות הבינלאומיות לעבוד על מנת להבטיח את החופש שלו. בכל שנייה, בכל דקה אנחנו מודאגים. אין לנו מילים לתאר את התחושות הנוראיות של המשפחה, וזה יישאר ככה כל עוד הוא לא ישוב הביתה. אני מתחנן שתשחררו את אבא שלי עכשיו, תכבדו אותו. אני רוצה להודות לכל הקולומביאנים והקהילה הבינלאומית על התמיכה שלכם".

אוהד פורץ לדשא עם דגל פלסטין בחגיגות לוטון
עם דגל פלסטין בידו. אוהד חגג את שער לוטון בפריצה למגרש | רויטרס

אירוע נוסף קרה רגע אחרי כיבוש שער היתרון של לוטון, כאשר אוהד הקבוצה פרץ למגרש עם דגל פלסטין ונעצר רק אחרי מספר רגעים על ידי מאבטחי האצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי