איתן חזר מהשבי וקיבל חולצה חתומה על ידי כוכב מנצ'סטר סיטי

play
אוהדי מנצ'סטר סיטי בישראל מבקרים את איתן יהלומי | .
צפו: מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 לאסטון וילה ורשמה משחק רביעי ללא ניצחון 01:57

תושב ניר עוז בן ה-12 זכה למחווה מקבוצתו האהודה, הודות לחוג האוהדים בישראל שהגיע לבקרו לקראת חנוכה: "המעט שאנחנו יכולים לעשות בימים קשים אלה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

לפני חודשיים נחטף לרצועת עזה איתן יהלומי בן ה-12 מקיבוץ ניר עוז ביחד עם אביו אוהד, שנפצע בנסיון להגן על משפחתו. האם בת שבע ושתי אחיותיו הצליחו להימלט, אך איתן נחטף ביחד עם האב ושהה בשבי החמאס. איתן הינו אוהד מנצ'סטר סיטי, ובחדרו, שניזוק משמעותית, נמצא ציור של השחקן האהוב עליו, פיל פודן, אשר נותר ללא פגע.

הבוקר, כשבוע וחצי לאחר שחרורו מהשבי, איתן זכה להפתעה גדולה כאשר נציגות אוהדי מנצ'סטר סיטי בישראל הגיעה לבקרו ערב נר ראשון של חנוכה, והעניקו לו חולצה חתומה על ידי פודן, בנוסף למארז גביעים של המועדון והזמנה אישית מהמנכ"ל פראן סוריאנו למשחק של מנצ'סטר סיטי באצטדיון איתיחאד כשהמצב הביטחוני ישתפר, עם ציפייה לחזרתו מהשבי של האב אוהד.

אביב לוי, אוהד סיטי שהשתתף בביקור אמר: "הגענו לתת לאיתן קצת אור ולעשות את המעט שאנחנו יכולים לעשות בימים קשים אלה. ההפתעה הגדולה התאפשרה בזכות פעילות של חוג אוהדי מנצ'סטר סיטי בישראל בראשות עופר קדוש, ובעיקר בזכות ניר זוהר, נשיא חברת Wix הישראלית שמשמשת כספונסרית רשמית של המועדון ומנהלת המטה טל ויצמן שלי".

אוהדי מנצ'סטר סיטי בישראל מבקרים את איתן יהלומי
| יח"צ – חד פעמי, .

האוהדים ביקשו להודות פראן סוריאנו על המחווה היפה והמשמעותית שבאה ממועדון שבבעלות אמירתית, זאת לעומת התגובה הקרה שהגיעה מצד הפריימרליג הגיבה באופן קר למתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר.

בנוסף, חנות הספורט www.maxsport.co.il בהוד השרון תרמה לאיתן את מארז גביעי הטרבל של הקבוצה.

עופר קדוש שנמצא בקשר עם המשפחה אמר: "אנו מאחלים שנדע תקופות מוארות יותר ומתפללים לשובם של אב המשפחה, כלל החטופים וכלל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בשלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי