צפו בדרמה בפרמיירליג: שחקן לוטון התמוטט על הדשא, המשחק הופסק

play
טום לוקייר קפטן לוטון מקבל טיפול לאחר שהתמוטט | רויטרס
צפו בדרמה: שחקן לוטון טום לוקייר התמוטט, המשחק נגד בורנמות' הופסק 01:00

טום לוקייר קרס באמצע המשחק מול בורנמות', השחקנים המבוהלים החלו להתפלל, השחקן פונה לבית חולים: "ערני ומגיב". הוולשי כבר התמוטט בעבר באמצע משחק, אבל קיבל אישור לחזור. צפו בתקרית

(גודל טקסט)

תקרית מדאיגה התרחשה הערב (שבת) בפרמיירליג במשחק בין לוטון לבורנמות', כאשר שחקן לוטון טום לוקייר התמוטט על הדשא, והמשחק הופסק במצב של 1:1 בדקה ה-65. לוקייר הוולשי, קפטן לוטון, נפל לפתע על המגרש, וקרס קדימה אחרי נפילתו, בסצינה שגרמה לבהלה בקרב השחקנים, כאשר הצוות הרפואי נכנס במהרה לכר הדשא. חלק מהשחקנים החלו להתפלל על המגרש. הצוות הרפואי של בורנמות' אישר שהוא "ערני ומגיב".

טום לוקייר קפטן לוטון מקבל טיפול לאחר שהתמוטט
| רויטרס

בעבר לוקייר כבר התמוטט על כר הדשא, כשהיה זה בדקות הפתיחה של גמר הפלייאוף של הצ'מפיונשיפ בעונה שעברה. הוא פונה אז מהדשא על אלונקה, כשהוא מחובר לבלון חמצן.

הוא הובהל לבית החולים באופן מיידי ושוחרר אחרי ארבעה ימים שכללו בדיקות מקיפות. בבית החולים אובחן שהוא סבל מפרפור פרוזדורים בלב – הצורה השכיחה ביותר של הפרעת קצב בלב, אבל הוא קיבל היתר לחזור לשחק.

טום לוקייר, שחקן לוטון
לוטון כבר הבטיחה את מקומה בגמר | רויטרס

בן ה-29 היה בהכרה כאשר נישא על אלונקה לקול מחיאות כפיים ונלקח לבית החולים. לוטון הודיעה כי לוקייר "יציב ועובר בדיקות נוספות". לדברי המועדון, "הצוות הרפואי שלנו אישר שהקפטן סבל מדום לב על המגרש, אבל הגיב כשהורד על האלונקה. הוא קיבל טיפול נוסף בתוך האצטדיון, עליו אנו מודים שוב לצוותים הרפואיים משני המועדונים. טום הועבר לבית החולים, ונוכל להרגיע את אוהדינו שמצבו יציב ועובר כעת בדיקות נוספות עם משפחתו ליד מיטתו".

לאחר האישור שהמשחק הופסק, גם שחקני לוטון וגם שחקני בורנמות' חזרו למגרש כדי למחוא כפיים לקהל, כשמנהל לוטון רוב אדוארדס נראה נרגש. לוטון קראה לשחקנים, לצוות ולאוהדים "להתכנס" לתמיכה במשפחתו.

"אנו מתנצלים בפני כל האוהדים שהיו פה, שחקנים משתי הקבוצות לא היו במצב נפשי להמשיך במשחק לאחר שראו את חברם במצב הזה, וגם הצוות לא יכול היה להמשיך בניהול המשחק ב נסיבות כאלה", נמסר מלוטון, "אנו מודים לכולם על מחיאות הכפיים הנפלאות והשירה עם קריאה בשמו באצטדיון בתקופה כה קשה".

בורנמות' הגיבה לעדכון של לוטון על מצבו של לוקר וכתבה: "הוקל לנו לשמוע שטום מגיב". במועדון הוסיפו: "מחשבותינו ימשיכו להיות עם טום ומשפחתו בשלב זה. ברצוננו להודות לכל הצוות הרפואי על פעולתם המהירה וכן לכל מי שנמצא באיצטדיון על התמיכה והאחדות ברגע קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי