גם הוא יתפוצץ? אח של ג'וד בלינגהאם מועמד לחתום במועדון גדול

play
ג'וב בלינגהאם | NurPhoto / Contributor
אחרי ארבע עונות בליג 1: סנדרלנד ניצחה בפלייאוף ושבה לצ'מפיונשיפ 01:49

בזמן שג'וד הפך לכוכב ריאל מדריד ואחד השחקנים הטובים בעולם, ג'וב בן ה-18 הבקיע ארבעה שערים במדי סנדרלנד. צ'לסי, ליברפול וארסנל הגיעו לצפות בו מקרוב, וגם הבלאנקוס מועמדים לצרף את הקשר

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בזמן שג'וד בלינגהאם ביסס את מעמדו ככוכב ריאל מדריד וכאחד השחקנים הטובים בעולם, אחיו ג'וב בן ה-18 עושה את צעדיו הראשונים בסנדרלנד, אליה הוא הצטרף הקיץ מברמינגהאם סיטי.

למרות שבלינגהאם נמצא בסדרלנד רק כשישה חודשים, באנגליה מדווחים שהוא מעורר עניין, ושסקאוטים של ליברפול, צ'לסי וארסנל צפו בו במשחק של קבוצתו נגד בריסטול סיטי בשבת.

שלושת מועדוני הפאר האנגלים הם ממש לא היחידים שמגלים עניין בבן ה-18, שנמצא בהרבה מאוד פנקסים של סקאוטים ברחבי אירופה. על פי הדיווח, גם ריאל מדריד הגדולה, קבוצתו של אחיו הגדול, מחזרת אחריו ועשויה לשקול לצרפו אם ההתפתחות שלו תשביע את רצונה.

בדומה לאחיו, ג'וב משחק בקישור ויש הטוענים כי סגנון המשחק שלו מזכיר את זה של ג'וד. אחרי 22 מחזורים, סנדרלנד ניצבת במקום השביעי בטבלת ליגת המשנה באנגליה עם 33 נקודות, 19 פחות מהמוליכה לסטר.  הקשר הצעיר הבקיע ארבעה שערים ב-21 הופעות ליגה והוא מנסה לסייע לקבוצתו להתבסס בצמרת הגבוהה ואולי אף לשוב לפרמיירליג בתום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי