תנצח את סיטי? מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את כוכב באיירן מינכן

play
פפ וטן האח | רויטרס
עוד פטיש בראש. צפו: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:0 לווסטהאם 05:39

קאסמירו עשוי לעזוב, ואן דה בייק בדרך החוצה וטן האח רוצה לצרף קשר איכותי. מי שסומן כמועמד אפשרי הוא קימיש בן ה-28, שיסיים את חוזהו אצל הבווארים בקיץ 2025. הבעיה: גם פפ, ליברפול וברצלונה בתמונה

(גודל טקסט)

בדרך לעסקה מסקרנת? מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את יוזואה קימיש מבאיירן מינכן, אך היא צפויה לתחרות לא פשוטה. על פי הדיווחים, גם היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי והיריבה המושבעת ליברפול חושקות בקשר בן ה-28 שחוזהו באלופת גרמניה יסתיים בתום העונה הבאה. קבוצה נוספת שהוזכרת כמועמדת לצרפו היא ברצלונה, כאשר ארבעתן ממתינות לראות אם חוזהושל הגרמני יוארך או שאלופת גרמניה תנסה למכור אותו לפני שיהפוך לשחקן חופשי.

אריק טן האח מעוניין לחזק את מרכז השדה של מנצ'סטר יונייטד, שכן קאסמירו עשוי לעזוב, דוני ואן דה בייק בדרך החוצה והמאמן רוצה להתחזק בשחקן איכותי שלא נמצא במגמת ירידה. כידוע, העובדה שסר ג'ים רטקליף רכש 25 אחוז מהמועדון, צפויה לסייע לחזק את הסגל מבחינה כלכלית.

בדרך לאנגליה? קימיש | רויטרס

באיירן מינכן רכשה את קימיש מר.ב לייפציג ב-2015 תמורת שבעה מיליון יורו בלבד, עסקה שהתבררה כמשתלמת במיוחד. הקשר ששיחק לא מעט כמגן ימני זכה עם הבווארים בשמונה אליפויות, הניף את גביע האלופות, קטף גם שלושה גביעים והפך למנייה בטוחה בנבחרת גרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי