"הבוגד הסדרתי" קייל ווקר נזרק מהבית. זה עומד לעלות לו מיליונים

אחרי "שנים של השפלות" לאהבת נעוריו, מגן מנצ'סטר סיטי "נזרק" מהבית והודיע שהוא מתגרש. הכוכבת רומזת שהוא אבי ילדיה, גרושתו עומדת לדרוש חצי מההון שלו

(גודל טקסט)

אחרי מערכת יחסים סוערת, קייל ווקר ואשתו אנני קילנר הודיעו על פרידה, ומאז הכותרות לא מפסיקות לצוץ באנגליה, על רקע המאבק והלכלוכים בין גרושתו לבין מי שהיא לכאורה המאהבת שלו, לורין גודמן, כוכבת ריאליטי מקומית.

בני הזוג התחתנו בנובמבר 2021, וכעת, אחרי מערכת יחסים של 13 שנים, כולל נישואים של שנתיים, היא ככל הנראה זכאית למחצית הונו שמוערך ב-27 מיליון ליש"ט, כשעל פי הדיווחים קילנר כבר פגשה עורכי דין.

קייל ווקר, מנצ'סטר סיטי
קייל ווקר, מנצ'סטר סיטי | רויטרס

אנני, 30, וקייל, 33, נפגשו בנעוריהם בשפילד, ונולדו להם שלושה בנים בזמן שהוא בנה קריירת כדורגל נוצצת, כולל הצלחות עם נבחרת אנגליה וחוזה של 160 אלף ליש"ט לשבוע במנצ'סטר סיטי.

אבל מחוץ למגרש אנני תמיד קיבלה את קייל, למרות הטענות שהוא לא נאמן, כולל פעם שלכאורה נתפס עם כוכבת ריאליטי בבנטלי שלו. היו גם האשמות שהוא ערך מסיבות מין במהלך הסגר של הקורונה לצד דוגמנית פלייבוי, לפני שמונה שנים הוא נאלץ להכחיש שהיה מקושר בכל דרך לסרטון מיני בוטה ומחליא, וכאמור, בתקופה האחרונה הוא ואשתו "התווכחו באופן קבוע" על הבגידות שלו עם גודמן.

לאחר שקייל נתפס בטלוויזיה במעגל סגור בבר, ככל הנראה מלטף את שדיה של אישה בלונדינית מסתורית בשנה שעברה, אשתו פרסמה במדיה החברתית: "לא משנה כמה אתה טוב לאנשים, זה לא יעשה לך טוב" .

אבל נראה שמערכת היחסים שלו עם לורין גודמן הייתה הטריגר לפיצול, לאחר שהבטיח לאנני שהוא כבר לא בקשר איתה. זה מה שגרם לה לזרוק אותו מהאחוזה הענקית שלהם, ששווה 2.4 מיליון ליש"ט, לפני חמישה חודשים.

לורין גודמן
| אימג'בנק GettyImages

לאחרונה לורין רמזה בצורה די בוטה שקייל הוא אב שני ילדיה – והיא מתגוררת בבית של 2.5 מיליון ליש"ט על שפת הים שככל הנראה הכדורגלן שילם עבורו.

"האם אנני קילנר ביצעה את הנקמה האולטימטיבית בבעלה הבוגדני?", נכתב ב"סאן" הלונדוני, "אחרי שני ילדים עם לורין גודמן, שנים של השפלה ומסתורין על בית של 2.5 מיליון ליש"ט עבור האקסית שלו, אשתו של קייל ווקר עומדת כעת לקרב על הון של 27 מיליון ליש"ט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי