"מכור לנשים": הכדורגלן שלא מפסיק לבגוד שובר שיאי שפל חדשים

play
לורן גודמן | מסך, אינסטגרם
שער ובישול בדקה ה-91 לדה בראונה, סיטי הפכה פיגור ל-2:3 אצל ניוקאסל 06:58

אחרי שאשתו זרקה אותו מהבית בעקבות אינספור פרשיות מין, כעת דווח כי הוא בגד גם בפילגש שלו: "זה מדהים שעדיין נשארה לו אנרגיה לשחק כדורגל". יאבד מחצית מההון שצבר?

(גודל טקסט)

לפני כשבועיים סיפרנו לכם שאנני קילנר, אשתו של קייל ווקר, החליטה להיפרד משחקן מנצ'סטר סיטי וזאת בעקבות מסכת הבגידות שלו.  ב"רזומה" שלו שלוש בגידות, אורגיות עם נערות ליווי, ילד שהביא מחוץ לנישואים, חשיפת איבריו הצנועים בפומבי כשהיה שיכור וגם ריבים קולניים באחוזה שלהם בשכונת היוקרה בצ'שייר. ואם זה נשמע לגם מוגזם, אז מסתבר שעכשיו הוא התעלה על עצמו ובגד שוב – אבל הפעם בפילגש.

על פי דיווח ב"סאן", המגן הימני בן ה-33 נתפס בוגד באשתו והפעם גם בפילגש שלו לורן גודמן עם אישה שלישית שזהותה טרם פורסמה. כוכב נבחרת אנגליה שאוטוטו יהפוך לאבא לשישה אחרי שהכניס את הפילגש שלו להריון, כבר הספיק לדבר עם האישה החדשה בחייו על ילדים. הביקורות בממלכה לא איחרו להגיע, כשוווקר מתמודד עכשיו עם תדמית של "מכור לנשים" ו"מכור לריגושים" – כאילו שכל הפרשיות בהן לקח חלק עד עכשיו, לא הספיקו. 

הדוגמנית המסתורית מכירה את הכדורגלן המפורסם עוד משנת 2019, אז נפגשו במועדון לילה. כעת, אחרי שאשתו עזבה אותו, האישה המסתורת חזרה לחייו. מקור סיפר ל"סאן": "ההונאה של קייל נחשפה, אי אפשר יותר להסתתר. זה מדהים שנשארה לקייל בכלל אנרגיה לכדורגל".

ווקר עזב את בית משפחתו ושוכר דירה לא רחוק משם בצ'אשייר, עבור הוא משלם 8,000 ליש"ט לחודש. אם אנני תחליט להתגרש ממנו סופית – באנגליה טוענים כי הוא יפסיד חצי מההון שלו שמוערך ב-27 מיליון ליש"ט, כשעל פי הדיווחים היא כבר נפגשה עם עורכי דין בנושא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי