בת הזוג של גרנאצ'ו "חשפה" בפני כולם מה הוא עשה, והכדורגלן מיהר להכחיש

play
אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
מועמד לשער העונה: צפו במספרת המופרעת של גרנאצ'ו 00:41

באנגליה טוענים שהפוסט של אווה גרסיה הסגיר את שחקן מנצ'סטר יונייטד, שלא התאפק וכתב: "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים". לירון שרון עם הפרטים המלאים מהפרשה החדשה שמשגעת את הממלכה

(גודל טקסט)

אלחנדרו גרנאצ'ו נמצא בכותרות ביממה האחרונה בעקבות התבטאות של זוגתו, שהחליטה "לחשוף" אותו ברשתות החברתיות. רק לפני חודשיים הם הפכו להורים לבנם הבכור, אך אווה גרסיה "סיפרה" לכולם שהוא בגד בה. היא לא עשתה את זה בצורה ישירה אלא פשוט הסירה ממנו עוקב, שיתפה תמונה עם אנזו התינוק שלהם וכתבה: "אתה ואני נגד העולם". לתקשורת האנגלית זה הספיק והם סבורים: היתה בגידה.

לפי חשבון האינסטגרם ftblwags, המתמחה בכל מה שקשור לחיים האישיים של שחקנים ובני זוגם, גרנאצ'ו לא היה נאמן לזוגתו ובגד בה עם לא אחרת מהשכנה שלו, ולנטינה, שגרה ממש לא רחוק מהזוג המפורסם. למעשה, הצעירה בת ה-18 פרסמה מספר תמונות וסרטונים עם הכדורגלן המוכר בשבועות האחרונים ועכשיו הכל מסתדר, לפי הדיווח. בסוף השבוע האחרון אחרי מסיבה ענקית בשכונה היוקרתית, בילה שחקן מנצ'סטר יונייטד עם ולנטינה במקום עם בת הזוג שלו והילד שלהם. 

המהומה סביבו כל כך גדולה שהוא לא הצליח להתאפק וצייץ בטוויטר: "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים בבקשה. תודה". הכדורגלן התייחס כמובן לשמועה על הבגידה, ונקווה בשבילו שזה נכון ושהיא תאמין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי