אקס יונייטד יחליף את טן האח? "רחוק ניצחון היסטורי אחד ממועמדות ראויה"

מנצ'סטר יונייטד חסרה. טן האח | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

בזמן שההולנדי מקרטע, באנגליה שמו עין על מייקל קאריק, שהערב (שלישי, 22:00, ספורט1) ינסה לעשות היסטוריה עם מידלסברו ולעלות לגמר גביע הליגה על חשבון צ'לסי

(גודל טקסט)

האם מנצ'סטר יונייטד מצאה את המחליף לאריק טן האח? לפי הניתוח באנגליה, היורש עשוי להיות שם מאוד מוכר לאוהדים באולד טראפורד. צ'לסי תארח הערב (שלישי, 22:00, ספורט1) את מידלסברו לגומלין חצי גמר גביע הליגה, אחרי שקבוצת הצ'מפיונשיפ הפתיעה אותה עם 0:1 במשחק הראשון. על הקווים של בורו עומד קשר העבר של יונייטד מייקל קאריק, ובממלכה טוענים כי הוא "רחוק ניצחון היסטורי אחד" הערב מלהפוך למועמד ראוי בתפקיד.

מידלסברו אמנם רחוקה מהמקומות המובילים למאבקי העלייה האוטומטית לפרמיירליג, אך על אף שהיא במקום ה-11 היא נמצאת שלוש נקודות מאחורי המקום המוביל לפלייאוף העלייה. קאריק מקבל קרדיט רב על הכדורגל ההתקפי שקבוצתו מציגה, וגם על ה-0:1 הגדול של הבלוז שקירב את בורו להופעה ראשונה בגמר מאז 2004.

בסגל של קאריק למשחק הראשון מול צ'לסי היו חסרים 12 שחקנים, ואם זה לא הספיק אז הוא נאלץ לערוך שני חילופים כפויים עקב פציעות כבר בעשרים הדקות הראשונות. בדקה ה-37 היידן האקני כבש את השער היחיד בהתמודדות, ובאנגליה קבעו כי "זה היה נס" שבורו הצלילה לשמור על שער נקי. צ'לסי הגיעה ל-18 איומים במהלך המשחק בהשוואה לשישה בלבד של המארחת.

יחזור לאולד טראפורד כיורש? קאריק | Stu Forster/Getty Images

בכתבה שנערכה אודות קאריק ב"גול", נאמר כי הבעלים החדש ביונייטד סר ג'ים רטקליף יצפה בסקרנות במשחק הערב. לטן האח אמנם נאמר שמשרתו אינה בסכנה, "אבל זה לא יישאר כך אם העונה המזעזעת תימשך באותה הצורה". אם המצב לא ישתפר, לקאריק "יהיה סיכוי אמיתי למצב את עצמו כמועמד להחליף את טן האח".

קאריק בן ה-42 כבר היה בעבר בצוות האימון של מנצ'סטר יונייטד, כששימש כעוזר תחת ז'וזה מוריניו ואלה גונאר סולשיאר. הוא אפילו שיש כמאמן הזמני לשלושה משחקים אחרי פיטורי סולשיאר, ועזב את המועדון עם מינויו של רלף רנגניק. קאריק נחשב לאחד הקשרים הגדולים של יונייטד במאה ה-21. הוא שיחק במועדון בין 2006 ל-2018 והיה שותף לחמש אליפויות פרמיירליג ולזכייה בליגת האלופות ב-2008.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי