אלן שירר: "כשסולומון יחזור זה לא יעבוד מיד, הוא יצטרך סבלנות"

play
נתן טיפים לסולומון. אלן שירר | אימג'בנק GettyImages, ANTHONY WALLACE/AFP
מי הישראלי הכי גדול ששיחק בפרמיירליג? צפו: אלן שירר בריאיון בלעדי 13:22

צפו בכוכב העבר בריאיון לניב דברת: "יש לו תחרות גדולה, אבל טוטנהאם בדרך לתקופה מלהיבה". ומי לדעתו הישראלי הגדול ביותר?

(גודל טקסט)

כבר קרוב לארבעה חודשים שמנור סולומון מחוץ למגרשים, ושחקן הכנף של טוטנהאם ממשיך להמתין לקאמבק מהפציעה הממושכת. בריאיון עם שליח ספורט1 לאנגליה ניב דברת, מלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים אלן שירר דיבר על הישראלי שאותו הכניס להרכב המחזור בתקופת השיא של סולומון אשתקד בפולהאם.

"אני זוכר שבחרתי בו להרכב השבוע ואני זוכר שצפיתי בו בקרייבן קוטג' (האצטדיון של פולהאם) גם במשחקי הגביע כשהוא שיחק טוב", אמר שירר, "הוא עבר לקבוצה נהדרת וזה באמת חוסר מזל. זה מספיק גרוע כשאתה שחקן ותיק, אבל כשאתה עובר למועדון חדש ורוצה לעשות רושם על החברים החדשים והמאמן ואז נפצע, זה בטח מאוד מתסכל עבורו. יש לו תחרות גדולה מאוד – רישרליסון, יונג מין סון, טימו ורנר. אז כן יהיה לו קשה, אבל אני חושב שהוא יהיה חייב להיות סבלני וגם האוהדים יצטרכו להיות סבלניים איתו".

חלוץ העבר האגדי שיתף כיצד מרגישה החזרה לדשא אחרי תקופה ממושכת: "אחרי היעדרות כל כך ארוכה אתה לא יכול לחזור ומיד זה יעבוד, סולומון יצטרך להיות מוכן לזה, אבל נקווה שעם הזמן הוא יוכל להצליח כי נראה שטוטנהאם בדרך לתקופה מלהיבה. המנג'ר משחק בסגנון שמעולה לשחקני התקפה כי הוא שם דגש רב על משחק התקפי. אני מקווה שהוא יחזור ושיצליח מאוד".

אלן שירר
נתן טיפים לסולומון. אלן שירר | אימג'בנק GettyImages, ANTHONY WALLACE/AFP

עוד בסרטון שבראשית הידיעה, שירר חושף מי מהישראלים שכיכבו בפרמיירליג יותר גדולים בעיניו – יוסי בניון, איל ברקוביץ' או רוני רוזנטל? כמו כן, האנגלי בחר את חמשת שחקני ההתקפה הגדולים בתולדות הפרמיירליג.

הריאיון המלא משודר בחבילת הערוצים של ספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי