"רציתי לשכב בתנועת עובר ולישון": קייל ווקר לוקח אחריות על הבגידות

play
סוף סוף לוקח אחריות. ווקר עם קילנר ב-2022 | GettyImages, Jean Catuffe
צפו: שער מאוחר סידר למנצ'סטר סיטי ניצחון דרמטי על טוטנהאם 02:34

מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה בריאיון יוצא דופן ל"סאן": "קיבלתי החלטות מטומטמות, המשפחה שלי ממש סובלת. כמעט חתמתי בבאיירן כדי לברוח"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

קייל ווקר סיפק הבוקר (שני) ריאיון יוצא דופן ל"סאן", ובו לקח אחריות על כל הסערות שחולל בחייו האישיים בשנים האחרונות. "מה שעשיתי איום ונורא, אני לוקח אחריות. קיבלתי החלטות מטומטמות", הודה.

כזכור, שחקן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה הודיע על פרידה מאשתו אנני קילר, כשברקע אינספור שמועות על בגידה עם לורין גודמן, כוכבת ריאליטי מקומית. "אני לא יכול לתאר מה אנני עוברת", אמר הבוקר. "האיש שאמור היה לאהוב אותה ולדאוג לה – הוא זה שגרם לה לכל הכאב הזה. היו ימים במהלך כל התקופה הזאת שפשוט רציתי לשכב בתנוחת עובר ולישון. רק אני אשם".

קייל ווקר, אנני קילנר וילדיהם
סוף סוף לוקח אחריות. ווקר עם קילנר ב-2022 | GettyImages, Jean Catuffe

בני הזוג התחתנו בנובמבר 2021 והביאו שלושה ילדים משותפים לעולם, אולם ווקר לא נשאר נאמן, ובממלכה דווח על שלל הסתבכויות שלו עם נשים אחרות לאורך השנים. כעת הוא מתגורר לבדו, באחוזה של 3 מיליון ליש"ט, ומנסה להתחיל את חייו מחדש. "אני רוצה להסביר את עצמי לאשתי ולילדי, כי הם ראויים לזה", אמר. "השגתי יותר ממה שחלמתי עליו בכדורגל, אבל פגעתי בחברה הכי טובה שלי. איך יכולתי לפגוע כל כך במישהי שאהבתי כל כך? אני צריך לנסות להבין מדוע עשיתי מה שעשיתי. המשפחה שלי ממש סובלת. הבן שלי הולך לישון כל לילה בלעדי".

ב-2020 ילדה לורין בן וקראה לו קייל – ככל הנראה על שם האב, אף שווקר הכחיש זאת בזמן אמת. "אמרתי לאנני שיש לי משהו לספר לה – היה לי סטוץ", סיפר. "אבל זה לא נגמר שם. לורין אמרה שהילד שלי. זה היה סיוט". שנתיים לאחר מכן, גודמן שוב היתה בהריון, ושוב ווקר היה האב: "היא התקשרה אלי כשהייתי אצל הרופא וכמעט התעלפתי. הייתי חיוור. אני לוקח אחריות על מעשי".

לורין גודמן
| אימג'בנק GettyImages

מתברר שבאותו חודש, ווקר הסכים להצעה לחתום בבאיירן מינכן כדי לברוח מהבלגן – אולם לבסוף חזר בו. "רציתי לברוח", אמר. "לא רציתי לעזוב את סיטי, כי היינו הכי טובים בעולם, אבל רציתי לברוח מאנגליה ומהתקשורת. בסופו של דבר לא עזבתי, כדי להיות קרוב יחסית לילדים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי