אחרי הפצצה שהטיל יורגן קלופ: גם כוכב ליברפול יעזוב?

play
יורגן קלופ | אימג'בנק GettyImages, Justin Setterfield
צפו: אחרי הודעת העזיבה של יורגן קלופ, ליברפול הפציצה חמישייה 03:17

בצל ההודעה של המאמן הגרמני, שיסיים בקיץ את תפקידו במועדון אחרי כתשע שנים, וירג'יל ואן דייק נשאל על עתידו ולא סיפק תשובה נחרצת

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ הימם בסוף השבוע את עולם הכדורגל, כשהודיע במסיבת עיתונאים כי יעזוב את ליברפול בקיץ אחרי כתשע שנים בתפקיד. בצל הפצצה שהטיל המאמן הגרמני, בלם הקבוצה וירג'יל ואן דייק נשאל על עתידו ולא הסכים לספק תשובה חד משמעית שתרגיע את הקהל.

ואן דייק, לו חוזה עד קיץ 2025 בליברפול, אמר: "האם אהיה חלק מהעידן החדש? זו שאלה גדולה. אני לא יודע לומר. נשארו לי 18 חודשים בחוזה. למועדון תהיה הרבה עבודה לאחר עזיבת קלופ, זה ברור. לא צריך להחליף רק אותו אלא את כל הצוות שלו ויש כל כך הרבה דברים שהולכים להשתנות. אני מאוד סקרן לראות לאיזה כיוון זה ילך אבל כשזה יפורסם נראה מה המצב שלנו.

"אני לא יכול להגיד לכם יותר מכך כרגע. אני עדיין חלק מהעידן הנוכחי תחת יורגן קלופ וזו הסיבה שאני לא אוהב לדבר על זה עכשיו. הפוקוס העיקרי שלי הוא במטרות שנותרו לנו העונה. אני מקווה שנזכה להצלחה שכולנו חולמים עליה ונראה מה יהיה בסוף העונה".

יורגן קלופ, וירג'יל ואן דייק
יורגן קלופ, וירג'יל ואן דייק | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

ליברפול עדיין מתחרה בארבע מסגרות, והבלם ההולנדי מתעקש לשמור את הפרידות והשיחות על העתיד לסוף העונה: "אנחנו יכולים לדבר על מה שיקרה בשנה הבאה כל שבוע מעכשיו אבל זה לא ישתנה, זה רעש שאנחנו לא צריכים ולכן אנחנו מתמקדים בביצוע העבודה. כרגע, שום דבר לא השתנה".

קלופ הגיע לליברפול באוקטובר 2015, לאחר פיטוריו של ברנדן רוג'רס והציג עצמו כ"הנורמלי", כפרפראזה לכינוי "המיוחד" של ז'וזה מוריניו. בגרמניה פרץ במיינץ וזכה בשתי אליפויות רצופות וגביע עם בורוסיה דורטמונד, אותה גם הוביל לגמר ליגת האלופות ב-2012/13, אבל בליברפול כבר הפך לאחד המאמנים הבכירים בעולם. זה לקח זמן, אבל ב-2018/19 הצעיד את האדומים לזכייה בליגת האלופות ובחלוף עונה גם לזכייה באליפות אנגליה אחרי בצורת של 30 שנה. קלופ נבחר פעם אחת למאמן השנה של פיפ"א (2019) ופעמיים למאמן השנה באנגליה (2020 ו-2022) וסך הכול השיג שבעה תארים במועדון, כשהוא מקווה להיפרד העונה עם אליפות נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי