קאמבק מפתיע? "ז'וזה מוריניו מעוניין לשוב ולאמן במנצ'סטר יונייטד"

play
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1 06:47

ב"דיילי מייל" דווח כי הפורטוגלי שואף לחזור לאולד טראפורד, כי הוא מרגיש "שיש עניינים לא גמורים עם המועדון האנגלי, אותם מעוניין לתקן"

(גודל טקסט)

ההפסד 3:1 לליברפול בדצמבר 2018 חרץ את גורלו של ז'וזה מוריניו כמאמן מנצ'סטר יונייטד, זאת אחרי שהצליח להשיג הכי הרבה תארים על הקווים באולד טראפורד מאז שסר אלכס פרגוסון פרש ב-2013. "המיוחד" הניף את גביע הליגה, מגן הקהילה וגביע הליגה האירופית בימיו ב"תאטרון החלומות", אך הקבוצה לא הגיעה להישגים משמעותיים יותר תחתיו, והוא המשיך לנדוד לטוטנהאם ורומא, שם סיים את תפקידו לאחרונה. כעת, ב"דיילי מייל" מדווחים שמוריניו מעוניין לעשות קאמבק מדהים ולשוב לאמן את מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה.

מקורות המקורבים למאמן הפורטוגלי סיפרו לאתר הספורט הבריטי כי "השאיפה שלו היא לחזור ליונייטד" והוא מרגיש "שיש עניינים לא גמורים עם המועדון האנגלי". עוד הוסיפו וציינו כי הוא מעוניין לשוב ולתקן את הדברים שלא הסתדרו בפעם הקודמת. תחת הבעלות החדשה עם סר ג'ים רטקליף, ייתכן והחזרה של מוריניו תהיה מהירה יותר עם שינויים תכופים שצפויים בקיץ הקרוב באולד טראפורד.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו
יכול לפנטז על המשרה בבאיירן? מוריניו | רויטרס

קבוצה נוספת מפתיעה שקושרה כבר למוריניו לקראת הקיץ הקרוב היא ברצלונה, שם שימש כעוזר מאמן ונחשב ליריב מר שלה מימיו על הקווים בריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי