וויין רוני בהצהרה מפתיעה: לא פוסל מעבר ליריבה המושבעת של מנצ'סטר יונייטד

וויין רוני | Mike Egerton/PA Images via Getty Images

מלך שערי השדים האדומים בכל הזמנים נשאל האם הוא מוכן לשמש כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, והשיב: "כמובן שאענה לכך בחיוב. גם הגעה לארסנל נמצאת על הפרק מבחינתי". מעבר מסקרן בדרך?

(גודל טקסט)

וויין רוני הוא אחד מסמליה הגדולים ביותר של מנצ'סטר יונייטד אי פעם, על כך אין עוררין. חלוץ העבר האנגלי הפך לאגדה באולד טראפורד במשך 14 עונות בהן שיחק במועדון, במהלכן כבש 253 שערים שהציבו אותו בראש טבלת מלכות השערים של השדים האדומים בכל הזמנים.

לכן, הציטוט הבא של רוני בן ה-38 מפתיע במיוחד. במסגרת ראיון שערך לפודקאסט במולדתו, הוא הצהיר כי "אם פפ גווארדיולה יבקש ממני להיות עוזרו במנצ'סטר סיטי, כמובן שאענה לכך בחיוב". האם אנו בדרך למינוי שלא רבים, אם בכלל, ציפו לראות?

וויין רוני | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

רוני המשיך להפתיע והוסיף: "בנוסף, עם העבודה שמיקל ארטטה עושה כעת בארסנל, הייתי אומר שזה מאוד תלוי בסיטואציה. אני מאמין שחלק גדול מההצלחה של ארטטה באה לידי ביטוי באמצעות הדברים שלמד מגווארדיולה".

נזכיר כי מאז שפרש, רוני הספיק לעמוד על הקווים כמאמן בשלוש קבוצות שונות. את דרבי קאונטי אימן במשך שנה וחצי, לאחר מכן ניסה את מזלו מעבר לים אצל די.סי יונייטד מה-MLS ורק לאחרונה פוטר מבירמינגהאם מהצ'מפיונשיפ לאחר שהשיג שני ניצחונות בלבד ב-15 משחקים. האם אגדת העבר ישנה מסלול ויחבור כעוזר מאמן ליריבה המושבעת של הקבוצה בה כיכב בקריירה כשחקן?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי