מאמנו לשעבר של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא ומסי לא השחקנים הכי גדולים בהיסטוריה"

כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | GettyImages

אולה גונאר סולשיאר, ששיתף פעולה עם הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד וגם הספיק לאמן אותו באולד טראפורד למשך כמה חודשים, קבע כי עבורו "מראדונה הוא הגדול אי פעם ששיחק את המשחק". בכך, סיפק הצהרה מפתיעה והתעלם בבחירתו גם מבן ארצו של מראדונה, ליאו מסי

(גודל טקסט)

לא ליאו מסי, וגם לא כריסטיאנו רונאלדו. לא מעט עולה השאלה "מי השחקן הגדול בכל הזמנים", אבל אם תשאלו את אולה גונאר סולשיאר, לא מדובר באחד משני כוכבי העל הפופולריים.

בראיון שערך ל"נשיונל ניוז" הבריטי, הנורבגי, שעד לא מזמן עוד אימן את הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד, בחר כשחקן הגדול בהיסטוריה את דייגו ארמנדו מראדונה. שחקן העבר בן ה-50 הכריז כי "מראדונה הוא השחקן הכי טוב ששיחק את המשחק אי פעם, והייתי בר מזל מספיק כדי לפגוש אותו, למרות שהוא לא ידע אנגלית כל כך טוב". בכך, סולשיאר התעלם גם מבן ארצו של מראדונה, ליאו מסי.

נזכיר, סולשיאר גם שיחק יחד עם כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד בקדנציה הראשונה של הפורטוגלי באולד טראפורד, כאשר בקדנציה השנייה של CR7 בשדים האדומים הנורבגי פוטר כשלושה חודשים לתוך העונה וסיים את דרכו כמאמן הקבוצה. כאמור, על אף הזמן המשותף שלו עם רונאלדו, החליט סולשיאר לבחור בארגנטינאי האגדי כטוב אי פעם.

סולשיאר יודע למי הוא צריך להודות אחרי המשחק | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי