אלכסנדר ארנולד עבר הטרדה מינית: "הייתה לו שנה של גיהנום"

play
"המטרה – אליפות". אלכסנדר ארנולד | GettyImages
צפו: ליברפול התפוצצה במחצית השנייה והפכה פיגור בדרך ל-1:4 על לוטון 01:59

דיווח קשה בבריטניה: כוכב ליברפול נאלץ להתמודד בשנה האחרונה עם אישה אובססיבית שניסתה לשכנעו לקיים איתה יחסי מין, תוך שליחת חומרים מגונים לטלפון האישי שלו. השחקן העסיק בלש פרטי ושכר שומר ראש בניסיון לעצור את המטרד

(גודל טקסט)

מקרה לא נעים ולא שגרתי מאנגליה: טרנט אלכסנדר-ארנולד, שחקנה המצוין של ליברפול, נאלץ להתמודד בשנה האחרונה עם הטרדות חוזרות ונשנות מצידה של אישה שעקבה אחריו בניסיון לשכנעו לקיים איתה יחסי מין.

בבריטניה מדווחים כי הכוכב נקט בדרכים שונות על מנת לעצור את ההטרדות, כולל שינוי מספר הטלפון הנייד שלו והתקנת מצלמות בביתו, כאשר במקביל הוא גם שכר בלש פרטי שיסייע לו להתמודד עם הבעיה.

במהלך השנה האחרונה, כך נטען בדיווח, האישה שלחה לו מכתבים וחומרים שונים בעלי אופי מגונה, והמצב התדרדר עד לכדי הגעה של האישה לביתו של השחקן- דבר שגרם לו לשכור שומר ראש אישי. אם כל זה לא הספיק, המטרידה גם נהגה להגיע למגרש האימונים של ליברפול ואף עקבה אחריו למסעדות האהובות עליו, בהן הוא נוהג לבלות.

טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול לצד זקי אמדוני ברנלי | GettyImages

לאחר התייעצויות עם גורמים שונים, הומלץ לאלכסנדר-ארנולד לא להעלות פוסטים לרשתות החברתיות המרמזות על מיקומו, כאשר גם משפחתו קיבלה הודעות מטרידות על ידי האישה האובססיבית.

לפי הדיווח, ליברפול מודעת למקרה ותומכת בשחקן באופן מלא: "זו הייתה יותר משנה של גיהנום עבור טרנט. האישה הזו הטילה אימה עליו ועל משפחתו, הפציצה אותו בהודעות, השיגה את המספר שלו והתקשרה אליו בלי סוף", אמר גורם במועדון ל'סאן' הבריטי והוסיף: "טרנט עשה את המקסימום כדי לא לתת לנושא להשפיע על ההופעות שלו על המגרש".

החדשות הלא נעימות הללו מגיעות קצת יותר מיממה לפני שליברפול תתמודד בגמר גביע הליגה מול צ'לסי, כאשר בכל אופן המגן בן ה-26 לא נכלל בסגל של יורגן קלופ למשחק עקב פציעה אותה הוא סוחב. נזכיר כי רק באוקטובר האחרון אלכסנדר-ארנולד היה מעורב בתאונת דרכים קשה, ממנה הוא יצא ללא פגע. בהחלט שנה אישית לא פשוטה עבור השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי